Συναγερμός έχει σημάνει το απόγευμα της Πέμπτης (19/2) στον Παρνασσό για 2 ορειβάτες που αγνοούνται.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι 2 ορειβάτες αποπροσανοτολίστηκαν στον Γεροντόβραχο Παρνασσού.
Στο σημείο επιχειρούν ειδική εθελοντική ομάδα του Δήμου Διστόμου–Αράχωβας, πυροσβέστες, δυνάμεις της ΕΜΑΚ και ομάδα από το χιονοδρομικό κέντρο, προκειμένου να εντοπίσουν και να προσεγγίσουν τους χαμένους ορειβάτες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ορειβάτες έχουν χάσει τον προσανατολισμό τους εξαιτίας της πυκνής ομίχλης στην περιοχή και δεν μπορούν να προσδιορίσουν το ακριβές σημείο όπου βρίσκονται.


