Άμεση ήταν η επέμβαση της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν ένας νεαρός άρχισε να εκσφενδονίζει πράγματα στο κενό.
Πρόκειται για έναν 20χρονο φοιτητή, ο οποίος βγήκε στο μπαλκόνι του διαμερίσματός του, στον τρίτο όροφο πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Κασσάνδρου, σε πλήρη σύγχυση.
Όπως αναφέρει το thestival.gr, υπάρχουν πληροφορίες πως ο άνδρας απειλεί να πέσει από το μπαλκόνι, ενώ φέρεται να ζήτησε την παρουσία ειδικού ψυχολόγου στο σημείο.
Η περιοχή γύρω από το κτίριο έχει αποκλειστεί από δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να διασφαλιστεί η σωματική ακεραιότητα των περαστικών και να αντιμετωπιστεί το περιστατικό.


