Σοκ και αποτροπιασμό προκαλούν οι εικόνες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας από σπίτι στους Αγίους Αναργύρους, όπου μια οικογένεια με ανήλικα παιδιά ζούσε κάτω από άθλιες συνθήκες, κυριολεκτικά θαμμένη μέσα στα σκουπίδια και τη βρωμιά.
Τα τρία ανήλικα παιδιά επτά, πέντε και τριών ετών, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για εξετάσεις, ενώ οι γονείς συνελήφθησαν για παραμέληση.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στην κουζίνα του σπιτιού υπήρχε παντού μούχλα, σκουπίδια, πεταμένα αντικείμενα και άπλυτα σκεύη που αποτελούν σοβαρή υγειονομική απειλή, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τον ανθρώπινο οργανισμό.
Παρόμοια εικόνα επικρατούσε και στο υπνοδωμάτιο των παιδιών, καθώς εντοπίστηκαν βρώμικα – λιωμένα στρώματα, λερωμένες κουβέρτες και παπλώματα, μουχλιασμένοι τοίχοι και ακαθάριστο πάτωμα. Ακριβώς δίπλα στο κρεβάτι υπάρχει και μια εκτεθειμένη πρίζα που πολύ εύκολα θα μπορούσε να έχει σημειωθεί ατύχημα.
Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη των δύο γονέων, ηλικίας 31 και 36 ετών, οι οποίοι είναι Έλληνες υπήκοοι.
Αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα για να απολογηθούν για την υπόθεση.
Τα τρία παιδιά μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο Παίδων για ιατρικές εξετάσεις και αξιολόγηση της κατάστασής τους, ενώ για την περαιτέρω φροντίδα και την επιμέλειά τους θα αποφανθούν οι αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες.
Η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση, με τις Αρχές να εξετάζουν τις ακριβείς συνθήκες διαβίωσης των ανηλίκων και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο βρίσκονταν σε αυτή την κατάσταση.
Άγιοι Ανάργυροι: Τι είπαν οι γονείς των τριών παιδιών στους αστυνομικούς
Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ συνέλαβαν χθες το μεσημέρι την 31ενός ετών μητέρα και τον πατέρα για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και οδηγήθηκαν ενώπιον των δικαστικών αρχών.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του MEGA, όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο σπίτι η μητέρα των παιδιών ισχυρίστηκε πως κατοικία τους βρισκόταν σε άθλια κατάσταση καθώς είχε να καθαρίσει μία μέρα.
Από την άλλη, ο πατέρας των παιδιών απόρησε γιατί οι αστυνομικοί βρέθηκαν στο σπίτι του καθώς, όπως θεωρούσε ο ίδιος, όλα ήταν καλά.


