Επιχειρήσεις

Kaizen Gaming: Επεκτείνεται σε δύο νέες αγορές στη Λατινική Αμερική το 2024

Μπαίνει σε δύο νέες ξένες αγορές το 2024 η Kaizen Gaming. 

Η Kaizen Gaming επεκτείνεται σε δύο νέες αγορές της Λατινικής Αμερικής, στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου «Kaizen 2626» της εταιρίας που αφορά την επέκταση σε 26 χώρες έως το 2026. Σήμερα είναι 14 και το 2024 θα γίνουν 16. 

Όπως ανέφερε ο Vice President Stoiximan, Πάνος Κωνσταντόπουλος, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη της χορηγικής συνεργασίας της Stoiximan με την Basket League, θα έρθουν σύντομα ανακοινώσεις.

Σήμερα, η Kaizen διαθέτει ήδη παρουσία σε Βραζιλία, Χιλή, Εκουαδόρ και Περού στη Λατινική Αμερική. Αναμένεται στο εξής να κάνει άνοιγμα σε Μεξικό και Κολομβία.

Η εταιρία σχεδιάζει 1.000 προσλήψεις, ενώ δεν αποκλείεται να φτάσουν και τις 1.500 μέσα στο 2024.

Πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το Betano θα είναι επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA EURO 2024 μετά από την αποκλειστική συμφωνία που συνήψε ενώ ειδικά για την Ελλάδα και την Κύπρο, επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα είναι η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται η Kaizen Gaming στις δύο χώρες.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Φλωρίδης για οπαδική βία: Ούτε η κυβέρνηση, ούτε οι ΠΑΕ έχουν κάνει σωστά τη δουλειά τους
Πώς υπολογίζεται το Δώρο Χριστουγέννων και πότε μπαίνει
Chevron Right