Τη νέα εφαρμογή «seamore» για κινητά τηλέφωνα παρουσιάζει ο Όμιλος Attica.
Το νέο αυτό app προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία, με μοντέρνο σχεδιασμό, εύκολη πλοήγηση και εύχρηστες λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των επιβατών των Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Συγκεκριμένα μέσα από το νέο app οι ταξιδιώτες μπορούν:
- Να ολοκληρώσουν γρήγορα και εύκολα την κράτησή τους, καθώς τα στοιχεία τους, οι συνταξιδιώτες τους, το όχημά τους και το κατοικίδιό τους (εάν έχουν) συμπληρώνονται αυτόματα.
- Να δουν τόσο το ιστορικό όσο και τον προγραμματισμό των επερχόμενων ταξιδιών τους, οργανωμένα σε ένα σημείο.
- Να εξαργυρώσουν seasmiles – εφόσον είναι μέλη – για δωρεάν ή με έκπτωση εισιτήρια.
- Να δημιουργήσουν προφίλ, στο οποίο εν συνεχεία θα έχουν πρόσβαση με τα ίδια στοιχεία (email & κωδικό), από τα sites όλων των εταιρειών του ομίλου – Superfast Ferries, Βlue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Δείτε εικόνες από το app:
Στόχος είναι στο μέλλον η εφαρμογή «seamore» να εμπλουτιστεί με νέα features και υπηρεσίες προς τον επιβάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, από την κράτηση και τον χρόνο εν πλω μέχρι την παραμονή στον προορισμό και την επιστροφή.
To app αυτό εντάσσεται στο διευρυμένο έργο μετασχηματισμού Seanthesis που υλοποιεί ο Όμιλος Attica από το 2023, και το οποίο επιτρέπει τη διασύνδεση σειράς ψηφιακών συστημάτων της Attica Group, δημιουργώντας μια ενιαία βάση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των επιβατών και την ανάπτυξη νέων σημείων διάδρασης για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση.