«Πράσινο φως» στην ολοκλήρωση της εξαγοράς της ευρωπαϊκής εφαρμογής ταξί Freenow από τη Lyft άναψαν οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ, ανοίγοντας τον δρόμο για την επέκταση στην Ευρώπη των δραστηριοτήτων της αμερικανικής πλατφόρμας υπηρεσιών μετακίνησης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Bloomberg, από σήμερα, οι δύο εταιρείες θα προτρέπουν τους χρήστες να κατεβάσουν τις εφαρμογές της άλλης: Oι χρήστες της Lyft θα βλέπουν ένα μήνυμα που θα τους προτρέπει να κατεβάσουν την εφαρμογή Freenow όταν βρίσκονται σε μία από τις 180 ευρωπαϊκές πόλεις όπου δραστηριοποιείται η Freenow, ενώ οι πελάτες της Freenow θα βλέπουν ένα μήνυμα που θα τους προτρέπει να εγκαταστήσουν την εφαρμογή Lyft όταν βρίσκονται στις ΗΠΑ ή τον Καναδά.
Με την πάροδο του χρόνου, οι χρήστες δεν θα χρειάζεται να αλλάζουν εφαρμογές όταν ταξιδεύουν, καθώς οι εταιρείες σχεδιάζουν να διαθέσουν τους οδηγούς τους και στις δύο πλατφόρμες.
Η Freenow απασχολεί σήμερα περίπου 600 υπαλλήλους και η Lyft δεν έχει σχέδια να μειώσει το προσωπικό μετά την εξαγορά. «Ο στόχος θα είναι να αναπτυχθούμε μαζί», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Jeremy Bird, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Lyft. «Θα υπάρχουν ορισμένοι τομείς στη σύνδεση μεταξύ Βόρειας Αμερικής και Ευρώπης όπου ενδέχεται να χρειαστούμε επιπλέον προσωπικό. Ωστόσο, ο στόχος θα είναι να αξιοποιήσουμε τις δύο υπάρχουσες οργανώσεις και να αυξήσουμε τα συνολικά έσοδα και τα κέρδη με την τρέχουσα ομάδα».
Η Lyft ανακοίνωσε τον περασμένο Απρίλιο ότι θα αγοράσει τη Freenow, μία από τις μεγαλύτερες εφαρμογές κλήσης ταξί στην Ευρώπη (με τίμημα 175 εκατομμύρια ευρώ), από την BMW Group και τη Mercedes-Benz Mobility.
Το deal σηματοδοτεί την πρώτη παγκόσμια επέκταση της Lyft πέρα από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, επιτρέποντάς της να μπει σε εννέα χώρες όπου δραστηριοποιείται επί του παρόντος η Freenow, συμπεριλαμβανομένων της Ιρλανδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας, της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.
Η Lyft θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των αγορών όπου δραστηριοποιείται σήμερα η Freenow, δήλωσε ο Bird. «Αυτό σημαίνει αύξηση του μεριδίου αγοράς, αύξηση του μεριδίου των επιβατών, αύξηση του αριθμού των οδηγών στην πλατφόρμα σε αυτές τις περιοχές, αλλά και εξέταση του υπόλοιπου ευρωπαϊκού χώρου και των περιοχών όπου θα πρέπει και θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε αυτό το οικοσύστημα», πρόσθεσε.