Επιχειρήσεις

Στο «σφυρί» η Puma: Έχει χάσει το μισό της αξίας μέσα σε ένα χρόνο – Ποιοι είναι οι «μνηστήρες»

Υπό πώληση η εμβληματική γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών λόγω κατάρρευσης εσόδων και δασμών Τραμπ.
AP

Την πώληση της Puma φαίνεται πως εξετάζει πλέον η οικογένεια Pinault, καθώς η εμβληματική γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών έχει χάσει περίπου το μισό της χρηματιστηριακής της αξίας μέσα στον τελευταίο χρόνο.

Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τις συζητήσεις για το μέλλον της εταιρείας και μίλησαν στο Bloomberg, η οικογένεια Pinault, μεγαλομέτοχος της Puma με ποσοστό περίπου 30%, συνεργάζεται με οικονομικούς συμβούλους και έχουν ήδη προσεγγίσει πιθανούς αγοραστές μεταξύ των οποίων η Anta Sports Products Ltd. και η Li Ning Co.

Διερευνάται επίσης το ενδεχόμενο εξαγοράς και από άλλες αθλητικές εταιρείες στις ΗΠΑ, καθώς και το ενδεχόμενο πώλησης σε κρατικά επενδυτικά ταμεία της Μέσης Ανατολής.

Η μετοχή της Puma έχει καταγράψει πτώση 50% τους τελευταίους 12 μήνες, λόγω αδύναμης ζήτησης για τα είδη της, αλλά και ανησυχιών σχετικά με τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών. Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας διαμορφώνεται πλέον περίπου στα 2,6 δισ. ευρώ (3 δισ. δολάρια).

Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν υπάρχει καμία διασφάλιση ότι θα καταλήξουν σε συμφωνία, τόνισαν οι ίδιες πηγές. Εκπρόσωπος της Puma αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ δεν υπήρξε απάντηση σε σχετικά αιτήματα από την Anta και τη Li Ning.

Η Puma προσπαθεί να ανανεώσει την εικόνα της υπό τη διοίκηση του νέου διευθύνοντος συμβούλου Arthur Hoeld, καθώς τα τελευταία χρόνια δεν κατάφερε να ενθουσιάσει ιδιαίτερα τους καταναλωτές με τα προϊόντα της. Τον περασμένο μήνα η εταιρεία προχώρησε σε προειδοποίηση για χαμηλότερα κέρδη.

Πρόσφατα, η γερμανική εταιρεία διόρισε τον πρώην στέλεχος της Adidas, Andreas Hubert, στη θέση του Chief Operating Officer. Ο Hubert, με πορεία 20 ετών στην Adidas, υπηρέτησε τα τελευταία τέσσερα χρόνια ως Chief Information Officer της εταιρείας.

Η Puma, που ιδρύθηκε το 1948, εμφάνισε καθαρά κέρδη 281,6 εκατ. ευρώ πέρυσι, με πωλήσεις 8,8 δισ. ευρώ, και απασχολεί περίπου 22.000 εργαζομένους παγκοσμίως. Μεταξύ άλλων, είναι χορηγός της Manchester City στην Premier League, της εθνικής Πορτογαλίας στο ποδόσφαιρο και της ανδρικής ομάδας χάντμπολ της Δανίας.

Η Anta διαθέτει brands όπως Fila, Descente, Kolon Sport και Jack Wolfskin, ενώ συμμετείχε σε κοινοπραξία που εξαγόρασε τη φινλανδική Amer Sports Oyj – κατασκευάστρια των ρακέτων Wilson και των μπαστουνιών baseball Louisville Slugger – έναντι περίπου 4,6 δισ. ευρώ το 2019.

Η Li Ning, που ιδρύθηκε το 1990 από τον θρυλικό κινέζο γυμναστή με το ίδιο όνομα, σχεδιάζει και διαθέτει αθλητικά υποδήματα, ρούχα και αξεσουάρ για επαγγελματική και casual χρήση. Εκτός από το ομώνυμο brand, διαθέτει ή έχει άδειες χρήσης για προϊόντα όπως η μάρκα επιτραπέζιας αντισφαίρισης Double Happiness, το outdoor brand Aigle και η Kason, που ειδικεύεται στο badminton.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Χωρίς πτήσεις για 4 ώρες η Ελλάδα την Πέμπτη 28 Αυγούστου
Πόλεμος δίχως τέλος στην οικογένεια Μαζωνάκη: «Η Βάσω το ενορχήστρωσε»
Γιώργος Μαζωνάκης Chevron Right