Επιχειρήσεις

Οι δύο ξένες εταιρείες που έρχονται Ελλάδα με στόχο τα supermarket

Την πρόθεσή τους να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην Ελλάδα μέσα στην επόμενη τριετία, εκφράζουν οι επικεφαλής δύο ξένων εταιρειών.

Την πρόθεσή τους να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στη χώρα μας μέσα στην επόμενη τριετία, εκφράζουν, με δηλώσεις τους στο FnB Daily, οι επικεφαλής δύο μεγάλων εταιρειών data analytics για τα FMCGs και το retail.

Οι Ιgnace De Nollin και Nick Holzherr ετοιμάζονται για την Ελλάδα.

O πρώτος είναι Managing Director της Smart With Food, που δραστηριοποιείται στον τομέα συλλογής data για τις καταναλωτικές συνήθειες και εξατομικεύει τις υγιεινές επιλογές των καταναλωτών, αυξάνοντας την απόδοση για τους λιανέμπορους.

Ο δεύτερος είναι CEO στη Whisk, με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία. Η Whisk είναι μια εταιρεία, που συνδυάζει data, εξατομικεύει τις πληροφορίες και παρέχει στους καταναλωτές από προτάσεις συνταγών για φαγητό, έως πληροφορίες για το κατά πόσο είναι υγιεινά τα προϊόντα, που καταναλώνουν.

Σε ερώτηση για τον ανταγωνισμό μικρότερων εταιρειών με τις Alibaba και Amazon , ο Managing Director της Smart With Food επεσήμανε πως, στην Ευρώπη, ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος.

Αναγνώρισε πως η είσοδος των δύο πολυεθνικών στην αγορά τροφίμων επηρεάζει σημαντικά τον ανταγωνισμό και υπογράμμισε πως στις ΗΠΑ και στην Κίνα θα πάρουν τη μερίδα του λέοντος. Η Ευρώπη, ωστόσο, όπως ανέφερε ο Ignace De Nollin, είναι πολύ δυσκολότερη αγορά.

Από την πλευρά του, ο Nick Holzherr τόνισε πως η είσοδος της Alibaba και της Amazon στην αγορά τροφίμων δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες, όπως τη δική του, να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές. Τέλος, συμφώνησε με τον Ignace De Nollin πως η Ευρώπη έχει ιδιόμορφη αγορά, η οποία δεν μπορεί να καλυφθεί από μαζικές εταιρείες retail.

Σύμφωνα με τον Ignace De Nollin, το μέλλον της αγοράς τροφίμων βρίσκεται στη νέα ψηφιακή εποχή, που ξεκίνησε, ενώ τονίζει πως τα e-grocery θα κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, τα παραδοσιακά super markets θα συνεχίσουν να έχουν την μερίδα του λέοντος στη λιανική.

Προοπτική, με την οποία δεν συμφωνεί ο Nick Holzherr, ο οποίος βλέπει την επόμενη πενταετία τις αγορές online να ξεπερνούν τις αγορές στα παραδοσιακά supermarkets.
 

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η ατζέντα του πρωθυπουργού στην τριμερή σύνοδο στο Κάιρο
Chevron Right