Επιχειρήσεις

Lidl: Βάζει φούρνους σε όλα τα σούπερ μάρκετ

Φούρνο σε όλα τα καταστήματα βάζει η Lidl που σχεδιάζει να φτάσει τα 300 σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και προσθέτει 250 ακόμη προϊόντα.

Αποφασισμένη να διευρύνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, η Lidl Eλλάς σχεδιάζει επενδύσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ για το τρέχον οικονομικό έτος, που λήγει τον Φεβρουάριο του 2020.

Όπως τόνισε εχθές το βράδυ ο πρόεδρος της Lidl Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για την ανακοίνωση της συμπαραγωγής θεατρικής παράστασης, «από το 1999 που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα αφήνουμε το δικό μας θετικό αποτύπωμα στην οικονομία και στην κοινωνία με στόχο ένα καλύτερο αύριο. Αυτό θέλουμε να πετύχουμε και στον πολιτισμό».

«Τα τελευταία χρόνια, σε μια πραγματικά δύσκολη καμπή για την ελληνική οικονομία, επενδύσαμε σημαντικά κεφάλαια. Επενδύσαμε σε ανθρώπους και υποδομές. Με συνολικές επενδύσεις πάνω από 1,3 δισ. ευρώ δημιουργήσαμε και εκσυγχρονίσαμε το δίκτυο των καταστημάτων μας, ενισχύσαμε τις συνεργασίες μας με Έλληνες προμηθευτές, συμβάλλαμε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και ενδυναμώσαμε τη σχέση μας με τους καταναλωτές, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το οικολογικό μας αποτύπωμα» είπε ο επικεφαλής της εταιρείας.

Το νέο οικονομικό έτος για τη Lidl Ελλάς προμηνύεται ευοίωνο σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη, καθώς οι πρώτοι μήνες κατέγραψαν δυνατό ξεκίνημα. Την φετινή χρονιά οι επενδύσεις της εταιρείας θα ανέλθουν στα 120 εκατ. ευρώ ξεπερνώντας κατά περίπου 40 εκατ. ευρώ επιπλέον τις επενδύσεις του προηγούμενου έτους. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα:

– την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου σε όλα τα καταστήματα

– ανάπτυξη κωδικολογίου, προσθέτοντας 250 νέους κωδικούς φτάνοντας συνολικά τα 2.550 προϊόντα, εκ των οποίων περισσότερο από 67% είναι ελληνικά

– την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα)

– προσθήκη 6 νέων σημείων, κυρίως στην Αθήνα και στη νησιωτική Ελλάδα αλλά και ένα στα Ιωάννινα, φτάνοντας το δίκτυο καταστημάτων στα 229. Ανάλογα σχέδια υπάρχουν και για το 2020, χρονιά κατά την οποία προγραμματίζεται η δημιουργία ακόμη 8 με 10 νέων καταστημάτων, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 300 καταστημάτων.

– αύξηση της μισθολογικής δαπάνης κατά 5,3% που συνεπάγεται αύξηση των απολαβών για όλους τους εργαζόμενους.

Η εταιρεία πέρυσι «έκλεισε» με άνοδο πωλήσεων κατά 4,3% ενώ με ανάλογους ρυθμούς συνεχίζει και το πρώτο τρίμηνο, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου με μερίδιο αγοράς πάνω από 15%.

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Με τα θέματα σε ιστορία, φυσική, πληροφορική και ανάπτυξη εφαρμογών οι Πανελλήνιες 2019
Ανανέωσε τη συνεργασία του με τον ΑΝΤ1 ο Γιώργος Παπαδάκης
Chevron Right