Πρόθεση του ΟΠΑΠ είναι να διαθέσει διαδικτυακά πολλά από τα προϊόντα που παρέχονται σήμερα στους πελάτες του μέσω των πρακτορείων. Η αρχή γίνεται με τον αθλητικό στοιχηματισμό και στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν άλλα παιχνίδια, όπως ΤΖΟΚΕΡ, KINO και Virtuals.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας η κατά 100% θυγατρική της, OPAP Investment Ltd, συμφώνησε στην απόκτηση του 51% των δραστηριοτήτων του Ομίλου Stoiximan στην Ελλάδα και την Κύπρο υπό την GML Interactive Ltd (100% θυγατρική εταιρεία της TCB Holdings Ltd) έναντι συνολικού τιμήματος 94,86 εκατ. ευρώ, πλέον των καθαρών ταμειακών διαθεσίμων κατά την ημέρα κλεισίματος.
Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ο ΟΠΑΠ θα αποκτήσει τον από κοινού, με δύο μετόχους της TCB, έλεγχο των δραστηριοτήτων του Ομίλου Stoiximan στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η συναλλαγή τελεί υπό την έγκριση των αρμόδιων αρχών ρύθμισης της αγοράς τυχερών παιγνίων και ανταγωνισμού.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Stoiximan κατέγραψε το 2017 έσοδα ύψους 136 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε περίπου 16 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα του ομίλου ενισχύθηκαν περαιτέρω κατά 30% σε ετήσια βάση στο 11μηνο του 2018, καταγράφοντας αύξηση σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης, ενώ οι ενεργοί πελάτες αυξήθηκαν κατά 29% έναντι του 2017.
Η στρατηγική της Stoiximan παραμένει προσηλωμένη στην ενδυνάμωση της θέσης της στην εγχώρια αγορά και στην ενίσχυση του τεχνολογικού της προσανατολισμού, ενώ παράλληλα στοχεύει ενεργά στην περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της.
Ο Όμιλος Stoiximan, με την ίδια διοικητική ομάδα, θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από τις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ. Οι δύο εταιρείες διατηρούν την αυτονομία τους στο διαδικτυακό στοίχημα συνεχίζοντας κανονικά να παρέχουν τις υπηρεσίες τους, όπως μέχρι σήμερα, από τις δικές τους πλατφόρμες και ιστοσελίδες.
Οι επενδύσεις αυτές ευθυγραμμίζονται με μία από τις βασικές στρατηγικές προτεραιότητες του ΟΠΑΠ, την Αξιοποίηση των πλέον Σύγχρονων Ψηφιακών και Τεχνολογικών Δυνατοτήτων. Έπειτα από την ολοκλήρωση, το περασμένο καλοκαίρι, του μεγάλης κλίμακας προγράμματος για τον τεχνολογικό μετασχηματισμό του δικτύου του, ο ΟΠΑΠ εστιάζει στην ανάπτυξη των διαδικτυακών του δραστηριοτήτων και τις επόμενες ημέρες θα διαθέσει στην αγορά το Pamestoixima.gr, τη νέα πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού μέσω διαδικτυακών καναλιών και φορητών συσκευών.Τι σημαίνει η συμφωνία για τον ΟΠΑΠ
Σε επίπεδο ομίλου, η στρατηγική επένδυση στο Stoiximan Group δίνει στον ΟΠΑΠ παρουσία σε αρκετές ταχέως αναπτυσσόμενες διεθνείς αγορές. Μέσω των θυγατρικών της, η TCB Holdings παρέχει υπηρεσίες τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα και την Κύπρο, υπό το εμπορικό σήμα Stoiximan, καθώς και στη Ρουμανία και τη Γερμανία, υπό το εμπορικό σήμα Betano.
Να σημειωθεί πως ο ΟΠΑΠ έχει προσυμφωνήσει να αποκτήσει επίσης τον έλεγχο, από κοινού με την TCB Holdings, των δραστηριοτήτων του Stoiximan Group στην Ελλάδα και την Κύπρο. Η επένδυση αυτή τελεί υπό την πλήρωση διάφορων προηγούμενων όρων, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των αρμόδιων αρχών ανταγωνισμού και ρύθμισης της αγοράς τυχερών παιγνίων, και της διεξαγωγής έρευνας δέουσας επιμέλειας (due diligence).
Στο πλαίσιο των μακροπρόθεσμων στόχων του, ο ΟΠΑΠ σχεδιάζει περαιτέρω επενδύσεις στο διαδίκτυο. Η αγορά αυτή προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες και ο ΟΠΑΠ στοχεύει να αξιοποιήσει τις προοπτικές που παρουσιάζονται. Πρόθεση του ΟΠΑΠ είναι να διαθέσει διαδικτυακά πολλά από τα προϊόντα που παρέχονται σήμερα στους πελάτες του μέσω των πρακτορείων. Η αρχή γίνεται με τον αθλητικό στοιχηματισμό και στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν άλλα παιχνίδια, όπως ΤΖΟΚΕΡ, KINO και Virtuals.
Επένδυση στο δίκτυο
Να σημειωθεί πως τα τελευταία δύο χρόνια, ο ΟΠΑΠ έχει εστιάσει στο σημαντικό έργο του μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού του δικτύου των πρακτορείων ΟΠΑΠ, υλοποιώντας τεχνολογικές επενδύσεις ύψους σχεδόν 100 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα τεχνολογικού μετασχηματισμού που έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ευρώπη, με την εγκατάσταση περισσότερων από 50.000 νέων διαφορετικών συσκευών. Το έργο αυτό θέτει γερά θεμέλια για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και για μελλοντικά οφέλη για τους πράκτορές της. Η μετάβαση στις βασικές τεχνολογικές πλατφόρμες ολοκληρώθηκε και είναι σε εξέλιξη περαιτέρω βελτίωση και εκσυγχρονισμός. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις επόμενες εβδομάδες, η εταιρεία θα παρουσιάσει δύο νέα προϊόντα για το δίκτυο των καταστημάτων της – το KINO Sidebets και το Virtuals Match-day.