Επιχειρήσεις

Eshop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει παραγγελίες – Ποιο είναι

Πήρε τα χρήματα χωρίς να παραδώσει καμία παραγγελία. Το χρονικό μιας ακόμα απάτης σε ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μία ακόμη μεγάλη απάτη, με ηλεκτρονικό κατάστημα που πήρε τα χρήματα από παραγγελίες που έλαβε, αλλά δεν παρέδωσε κανένα προϊόν, έρχεται στο φως. Το συγκεκριμένο eshop συνεργαζόταν με γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών. Τα προβλήματα έχουν ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο και αυτή τη στιγμή, το συγκεκριμένο eshop είναι «εξαφανισμένο» και στα τηλέφωνα επικοινωνίας απλώς ακούγεται ένα ηχογραφημένο μήνυμα που ενημερώνει για καθυστερήσεις.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», έχουν γίνει πολλές καταγγελίες το τελευταίο διάστημα για το συγκεκριμένο eshop. Αρχικά, το κατάστημα ενημέρωνε τους πελάτες ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις περίπου μίας εβδομάδας από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, ενώ αργότερα, η μία εβδομάδα έγινε ολόκληρος μήνας.

Τώρα, το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ακόμα στον «αέρα», αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμο προϊόν προς πώληση. Εάν κάποιος επιχειρήσει να επικοινωνήσει, θα ακούσει ένα ηχογραφημένο μήνυμα που λέει: 

«Ζητούμε συγγνώμη για τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες σας και την όποια ταλαιπωρία σάς έχει δημιουργηθεί. Εργαζόμαστε εντατικά για την επίλυση των προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας».

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το φυσικό κατάστημα είναι κλειστό και έχει μια πινακίδα απ’ έξω που γράφει «κλειστό λόγω απογραφής». Ο ιδιοκτήτης αναζητείται.

Τα ποσά που έχει πληρώσει ο κάθε πελάτης είναι αρκετές εκατοντάδες ευρώ, αφού αφορά κυρίως αγορές κινητών τηλεφώνων, ηλεκτρονικών υπολογιστών αλλά και περιφερειακών για υπολογιστές.

Το κατάστημα δεν αναφέρεται, ωστόσο, η περιγραφή στο ρεπορτάζ του «φωτογραφίζει» ξεκάθαρα. Πρόκειται για κατάστημα πώλησης προϊόντων τεχνολογίας με έδρα το Καρπενήσι

Τι θα γίνει τώρα; Οι ανεκπλήρωτες παραγγελίες που έγιναν συνολικά στις γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών ήταν πέντε και ικανοποιήθηκαν από άλλους συνεργάτες της πλατφόρμας. Όμως, αρκετοί που είχαν πληρώσει με κάρτα και έχουν αμφισβητήσει τη συναλλαγή, δεν έχουν λάβει ακόμα τα χρήματά τους πίσω. Όσο για εκείνους που πλήρωσαν με έμβασμα στην τράπεζα ή με τιμολόγιο, είναι στη χειρότερη θέση, αφού δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της συναλλαγής. 

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Νέος «Δούρειος Ίππος» του Μαξίμου στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ
Γιώργος Λιάγκας – Μαρία Αντωνά: Οι κοινές εμφανίσεις σε παραλιακά στέκια με παρέα
Chevron Right