Ειδικότερα, μια νέα στρατηγική συνεργασία προχώρησε η SPAR στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα, η Spar Hellas υπέγραψε συμφωνία με τον όμιλο Βερούκα για την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων Spar για όλα τα καταστήματα του δικτύου, καθώς και την συνολική υποστήριξη logistics, μέσω των κέντρων διανομής της σε όλη την Ελλάδα.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με την υποστήριξη του ομίλου Βερούκα η Spar έχει πλέον την πιο δυναμική και ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση για τα καταστήματα τη μεσαίας αγοράς, με παγκόσμιο εμπορικό σήμα και δυνατό marketing, πανελλαδική διανομή εμπορευμάτων, πλήρη γκάμα private label προϊόντων και ανταγωνιστικές παροχές και τιμές στα επώνυμα είδη.
Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων SPAR στοχεύει αρχικά στα καταστήματα των τουριστικών περιοχών (λόγω της τεράστιας αναγνωρισιμότητας τους εμπορικού σήματος), μέσω μετατροπής των υπαρχόντων καταστημάτων του ομίλου αγορών ΑΣΤΕΡΑΣ, που αποτελεί τον βασικό sublicensee για την Ελληνική αγορά, αλλά και άλλων ανεξάρτητων καταστημάτων που ζητούν τη συνεργασία.
Η SPAR σήμερα μετά από μόλις 16 μήνες λειτουργίας, έχει στο δίκτυο της 31 καταστήματα πλήρους μετατροπής με ακόμα 24 καταστήματα να βρίσκονται σε διαδικασία αλλαγής σήματος, με πρόβλεψη να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2020.
Υπολογίζεται πως στο σύνολο του 2019, οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων της στην Ελλάδα θα ανέλθουν σε 140 εκατ. Ευρώ. Επιπρόσθετα, το δίκτυο θα αριθμεί 40 σημεία σε πλήρη λειτουργία υπό το σήμα Spar και περίπου 34 σε καθεστώς ενδιάμεσης φάσης.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο FnB Daily, ο επικεφαλής του ομίλου Βερούκα, Δήμος Βερούκας, «καθοριστικό ρόλο για την επιλογή έπαιξε το know how της εταιρείας όσον αφορά στην εισαγωγή και διανομή προϊόντων στο χονδρεμπόριο, καθώς και το ανεπτυγμένο δίκτυο υποδομών, που διαθέτει σε αποθηκευτικούς χώρους».
Αυτή τη στιγμή, ο όμιλος Βερούκας έχει συνολικά 4 αποθήκες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο, η δυναμικότητα των οποίων κρίνεται επαρκής για τις δραστηριότητες της Spar Hellas, ενώ δεν υπάρχει προς το παρόν σχέδιο για νέες επενδύσεις στο κομμάτι του logistics.
Στόχος της Βερούκας είναι σταδιακά να αυξηθεί το ποσοστό των προϊόντων PL, τα οποία θα προέρχονται από τις ελληνικές εταιρείες, με τις οποίες συνεργάζεται. «Στην παρούσα
φάση, εισάγεται περίπου το 80% των εμπορευμάτων. Αυτό θέλουμε να το αλλάξουμε και, με την πάροδο του χρόνου, το 40% να αντιστοιχεί σε ελληνικά προϊόντα. Προσπαθούμε να στηρίξουμε όσο το δυνατόν γίνεται τις ελληνικές επιχειρήσεις», τόνισε ο κ. Βερούκας.
Να σημειωθεί ότι στη συμφωνία προβλέπεται τη δυνατότητα μετατροπής ορισμένων καταστημάτων της Bazaar σε Spar, κυρίως στην Αττική και όχι σε σημεία ανταγωνιστικά του υφιστάμενου δικτύου.
Η Bazaar σχεδιάζει μέχρι το τέλος του έτους να ανοίξει 5 νέα καταστήματα σε Αθήνα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη.