Η μεγάλη εκπτωτική μέρα καταφτάνει τον Νοέμβριο. Η Black Friday 2024 θα είναι «χρυσή» αφού πέφτει μαζί την ημέρα που θα πληρωθούν οι μισθοδοσίες στην Ελλάδα.
Παρακάτω θα δείτε πώς θα μάθετε πρώτοι για τις μεγάλες προσφορές στις πιο δημοφιλείς αλυσίδες:
Ηλεκτρονικά είδη: Καταστήματα όπως Κωτσόβολος και Πλαίσιο συνήθως προσφέρουν εκπτώσεις σε τηλεοράσεις, laptops, smartphones και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές.
Για τον Κωτσόβολο, μπορείτε να δείτε ΕΔΩ πρώτοι τις προσφορές, ενώ για το Πλαίσιο ΕΔΩ.
Ρούχα και αξεσουάρ: Μάρκες όπως Zara, H&M και Mango συχνά συμμετέχουν με προσφορές σε ρούχα και αξεσουάρ.
Όσον αφορά στα Zara, οι εκπτώσεις ξεκινούν πιο νωρίς... Αν και οι προσφορές στα καταστήματα μπαίνουν από το πρωί της Παρασκευής, ωστόσο, οι μυημένοι, έχουν την ευκαιρία να κάνουν τα πρώτα ψώνια τους - με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 40% - από το βράδυ της Πέμπτης στην εφαρμογή και στο Ίντερνετ.
Καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς: Καταστήματα όπως το Sephora και το Hondos Center παρέχουν εκπτώσεις σε καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης. Ενημερωθείτε για το Hondos Center ΕΔΩ και για τα Sephora ΕΔΩ.
Είδη σπιτιού: Το ΙΚΕΑ και άλλες αλυσίδες προσφέρουν προσφορές σε έπιπλα και είδη σπιτιού. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ πρώτοι.
Αθλητικά είδη: Καταστήματα όπως το Intersport προσφέρουν εκπτώσεις σε αθλητικά ρούχα και εξοπλισμό. Τα Intersport έχουν καθιερώσει «Black Month» και μπορείτε να δείτε τις προσφορές ΕΔΩ.
Ταξίδια και διαμονές: Πολλές ταξιδιωτικές εταιρείες και ξενοδοχεία προσφέρουν προσφορές για κρατήσεις, ιδανικές για προγραμματισμό διακοπών. Η Aegean θα βγάλει τις προσφορές της ΕΔΩ ενώ δεν αποκλείεται και η Sky Express να κάνει ίδιες κινήσεις.
Πότε είναι η Black Friday 2024
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την «μέρα των εκπτώσεων» την Black Friday, η οποία oρίζεται συνήθως την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ (28/11). Έτσι, φέτος η Black Friday θα «πέσει» την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2024.
Τα προϊόντα που αγοράζουν όλοι στη Black Friday
Παρότι, ωστόσο, οι καταναλωτές παραμένουν διστακτικοί, σχεδόν οκτώ στους δέκα από αυτούς που σκοπεύουν να αγοράσουν κατά την Black Friday και την Cyber Monday έχουν δηλώσει ότι θα αποφύγουν άλλες αγορές έως τότε, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους αποκλειστικά στις συγκεκριμένες περιόδους εκπτώσεων.
Πάντως, τα πιο δημοφιλή προϊόντα, διαχρονικά, είναι οι τηλεοράσεις, ακολουθούν τα smartphones και την τριάδα κλείνουν τα phone accessories.
Τα αποτελέσματα της έρευνας της ΕΥ ενισχύουν την εκτίμηση ότι οι οικονομικές πιέσεις ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να κυνηγούν συμφέρουσες τιμές και να περιορίζουν τις δαπάνες τους στα απολύτως απαραίτητα.
Επιπλέον, αρκετοί καταναλωτές φαίνεται πως παραμένουν δύσπιστοι απέναντι στις μεγάλες εκπτωτικές καμπάνιες, εκφράζοντας ανησυχίες ότι οι εκπτώσεις συχνά δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους για πραγματικά δελεαστικές προσφορές.