Το λάθος που κάνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις για τη Black Friday 2019 της 29ης Νοεμβρίου, είναι το ίδιο με τα περασμένα χρόνια.
Ξεκινάνε μία εβδομάδα νωρίτερα για να προσελκύσουν τους καταναλωτές και έτσι χάνεται η πραγματική ιδέα της Black Friday. Δηλαδή μέσα σε μέρα να ξεπουλήσουν το stock που έχουν με τεράστιες προσφορές και όχι με χιλιάδες προϊόντα, ορισμένα από τα οποία έχουν εκπτώσεις 30%. Το 30% δεν είναι Black Friday... και όπως λέει ο εμπορικός σύλλογος, υπάρχει κίνδυνος να γίνει απλά μια παρατεταμένη και αναιμική περίοδο προσφορών.
Εν όψει της Black Friday της Παρασκευής, παράγοντες της αγοράς έχουν αρχίσει να δίνουν τις δικές συμβουλές προς τους καταναλωτές. Για τη Black Friday, ωστόσο, εξέδωσε ανακοίνωση και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, τονίζονται ότι «είναι μια ημέρα γιορτής του εμπορίου που αφορά όλο τον εμπορικό κόσμο, ανεξαρτήτως μεγέθους επιχείρησης και κατηγορίας προϊόντων».
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, συμμετέχοντας στη Black Friday «οι επιχειρήσεις αυξάνουν τις πωλήσεις τους και ενισχύουν άμεσα την ρευστότητα τους, αλλά παρέχουν παράλληλα την δυνατότητα στους καταναλωτές, να επωφεληθούν από τις πολύ χαμηλές τιμές σε συγκεκριμένα είδη».
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου για τη Black Friday καταλήγει ως εξής:
«Η έρευνα αγοράς αποτελεί πάντοτε χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή, για να επιλέξει με αντικειμενικά κριτήρια τα προϊόντα που καλύπτουν τις προσωπικές του ανάγκες, συνυπολογίζοντας τη σχέση ποιότητας και τιμής, ειδικά για είδη τα οποία έχουν υψηλή αξία αγοράς. Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, καλεί τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν προς το συμφέρον τους τις χαμηλές τιμές που θα βρουν στην αγορά την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου και ταυτόχρονα επισημαίνει στον επιχειρηματικό κόσμο, τον κίνδυνο ο θεσμός αυτός να χάσει το σκοπό και την αίγλη του, εάν μετατραπεί από ημέρα γιορτής του εμπορίου, σε μία ακόμη παρατεταμένη και αναιμική περίοδο προσφορών».