Η τράπουλα στον κλάδο αναμένεται να μοιραστεί ξανά με την είσοδο νέων παικτών στην αγορά, γεγονός που θα αλλάξει τα δεδομένα.
Άλλωστε η αγορά δεν είναι στα επίπεδα παλαιότερων ετών. Οι προσδοκίες είναι αυξημένες και αυτό αποτυπώνεται στα στοιχεία. Ειδικότερα οι πωλήσεις ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών παρουσίασαν σημαντική αύξηση, της τάξης του 7,3%, φτάνοντας τα 497 εκατ. ευρώ έναντι 460 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με την Gfk.
Κωτσόβολος, Media Markt, Πλαίσιο, Olympia Development αλλά και φήμες για έναν ακόμη παίκτη, τα Lidl διεκδικούν μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά που ταλαιπωρήθηκε τα τελευταία χρόνια και οδήγησε σε λουκέτο μεγάλες εταιρείες, όπως την Ηλεκτρονική Αθηνών.
Ο Κωτσόβολος, μέλος του βρετανικού ομίλου της Dixons, κατέχει τα μεγαλύτερα μερίδια, ενώ την ίδια ώρα πολλά ακούγονται στην αγορά για τη Media Markt.
Μάλιστα τις φήμες για τη Media Markt και το ενδεχόμενο πώλησής της (στην Ελλάδα) πυροδότησε το γεγονός ότι οι ελληνικές δραστηριότητες ελέγχονται από την Τουρκία με καθήκοντα εκτελεστικού αντιπροέδρου να ασκεί ο Yenal Gökyildirim.
Τις εξελίξεις αναμένεται να πυροδοτήσει η φημολογούμενη είσοδος της Πλαίσιο, εντός το 2019, στις λευκές οικιακές συσκευές δηλαδή στην αγορά με τα ψυγεία, τα πλυντήρια και τις κουζίνες.
Επίσημες ανακοινώσεις για τα brands δεν υπάρχουν, όμως δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσουν ψυγεία και κουζίνες με το brand Turbo X.
Ταυτόχρονα η Olympia Development εμφανίστηκε στο προσκήνιο και κάνει ήδη την αρχή στην χονδρική αγορά λευκών συσκευών μετά από σχετική συμφωνία συνεργασίας που έχει υπογράψει με την Sharp. Σήμερα η Westnet δραστηριοποιείται σε προϊόντα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.
Διαβάστε ακόμη:
Αναταράξεις στην αγορά ηλεκτρικών στην Ελλάδα με την είσοδο μεγάλων αλυσίδων
Ποιος είναι ο Ινδός που αγόρασε μεγάλη ελληνική επιχείρηση με Κρητικά προϊόντα
Ο κολοσσός που μπήκε στην ελληνική αγορά, οι προσλήψεις και οι περιπέτειες των Γάλλων