Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου υποδέχτηκε στο πλατό του «The 2Night Show» τον Δημήτρη Τσίκλη, τον ηθοποιό που υποδύεται τον Λευτέρη Μεγαρίτη στον τρίτο κύκλο της σειράς «Άγριες Μέλισσες», μετά και από την συγκλονιστική σκηνή της απόπειρας αυτοκτονίας του.
Η συζήτηση ξεκίνησε από το περίφημο φιλί που αντάλλαξε με τον Άρη και την αποκάλυψη της πραγματικής σεξουαλικής ταυτότητάς του στη Δρόσω και στον πατέρα του.
«Μπήκα και έψαξα να δω ποιο είναι το background εκείνης της εποχής, όχι μόνο για το γκέι στοιχείο που υπάρχει στον ρόλο μου. Μίλησα με ανθρώπους που μου είπαν ιστορίες από τη Χούντα, εκείνη τη σκοτεινή περίοδο του ελληνικού κράτους, για να μάθω πόσο εύκολο ήταν να πάει κάποιος, όχι στον φίλο του, στη σχέση του, αλλά και στην παρέα του, και στην πρόβα.
»Δεν θα μπορούσε κανείς να πει ανοιχτά ότι είναι γκέι. Αυτό που συμβαίνει στον Λευτέρη αποδεικνύει πόσα κότσια έχει αυτός ο χαρακτήρας και το πόσο δυναμικός είναι παρά την ευαισθησία του και την ευθραυστότητά του για να μπορέσει το 1967 να πει στην οικογένειά του ότι είναι γκέι, να κάνει coming out στην οικογένειά του. Ακόμη και τώρα δεν ξέρεις πώς θα αντιδράσει η οικογένειά σου. Ζούμε σε μια πιο συντηρητική κοινωνία» είπε ο ηθοποιός για τον Λευτέρη Μεγαρίτη.
Και στη συνέχεια απάντησε για τις αντιδράσεις στη σκηνή του φιλιού.
«Σίγουρα πολύς κόσμος αντέδρασε σε αυτό (το φιλί) αρνητικά. Διαβάσαμε πολλά σχόλια και στο Twitter και στα προφίλ μας αλλά και κάτω από συνεντεύξεις. Δεν μπορώ να τα εκφράσω.
»Δεν διάβασα κάποιο μήνυμα που να “την είπε” κάποιος όμορφα. Που να μην έβρισε, ναι, είδα κάποια. Έλεγαν “μας προσβάλετε τους τηλεθεατές, εμάς και τα παιδιά μας και τι πρότυπο δίνετε εσείς στα νέα παιδιά;” Εκεί τι να πεις; Κι αν το παιδί σου είναι, τι θα του πεις;» αποκάλυψε ο Δημήτρης Τσικλής.
Όμως, δεν ήταν όλα τα μηνύματα αρνητικά. «Σίγουρα μεγάλη μερίδα το αγκάλιασε κι έλαβα μηνύματα από ανθρώπους που μέσα από τον Λευτέρη και τις “Άγριες Μέλισσες”, είχαν τα κότσια να το πούνε στους δικούς τους».
Τέλος, ο ηθοποιός αναφέρθηκε στην απόπειρα αυτοκτονίας του Λευτέρη.
«Ήταν από τις πιο δύσκολες σκηνές που έχω γυρίσει. Όμως καταλαβαίνω ότι το 1967 ο ήρωας είναι σε ένα τέλμα και εκείνο που φαντάζει ως μοναδική λύση είναι ο θάνατος».