Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι πρόβες της Eurovision 2022, που γίνεται στο Τορίνο, και τη Δευτέρα (02/05) η Ανδρομάχη έκανε την πρώτη παρουσίαση του τραγουδιού «Ela Ela» για λογαριασμό της Κύπρου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του επίσημου ιστοτόπου του διαγωνισμού, η Ανδρομάχη εμφανίστηκε σαν Αφροδίτη από τα κύματα, και έφερ κομψότητα και ενέργεια στη σκηνή του «PalaOlimpico» στην οποία δέσποζε μια μεγάλη κατασκευή που δεν είναι άλλη από ένα μεγάλο κοχύλι, πάνω στο οποίο προβάλλονταν διάφορες γραφικές αναπαραστάσεις.
Ακόμα, η Ανδρομάχη συνοδευόταν από χορεύτριες.
{https://www.instagram.com/p/CdD520bqqXM/}
Ο συνδυασμός της μυθολογίας και του Σάντρο Μποτιτσέλι
Η «Γέννηση της Αφροδίτης» είναι πίνακας ζωγραφικής του Ιταλού καλλιτέχνη της Αναγέννησης, Σάντρο Μποτιτσέλι. Φιλοτεχνήθηκε περίπου το 1485-1486. Σήμερα βρίσκεται στη συλλογή του μουσείου Ουφίτσι στη Φλωρεντία, στην αίθουσα που είναι αφιερωμένη στο μεγάλο δημιουργό. Αποτελεί μια από τις αρτιότερες αισθητικά δημιουργίες του εν λόγω καλλιτέχνη. Η έμπνευση για τον πίνακα δίνεται από μια μυθολογική αφήγηση του Οβιδίου και συνιστά μια νεοπλατωνική αλληγορία βασισμένη στην αντίληψη της αγάπης ως γενεσιουργού δύναμης.
Σύμφωνα με τον αρχαίο ελληνικό μύθο, όταν ο Κρόνος πήρε τη βασιλεία από τον πατέρα του, τον Ουρανό, έκοψε τα γεννητικά του όργανα και τα πέταξε στη θάλασσα. Από τους αφρούς της θάλασσας αναδύθηκε κοντά στην Κύπρο (σύμφωνα με την επικρατέστερη παράδοση) η θεά Αφροδίτη.
Μάλιστα, στον πίνακα του Σάντρο Μποτιτσέλι, η θεά Αφροδίτη αναδύεται από το νερό μέσα σε ένα όστρακο που φυσούν ο Ζέφυρος και η Αύρα προς την ακτή της Κύπρου ή των Κυθήρων και στην ακτή την υποδέχεται μια από τις Ώρες, θεότητες των εποχών, που της προσφέρει έναν μανδύα. Σύμφωνα με ορισμένους ερμηνευτές, η γυμνή θεά είναι σύμβολο πνευματικής και όχι γήινης αγάπης.
Η ανατομία της Αφροδίτης δεν αποτελούν εκφράσεις κλασικού ρεαλισμού, όπως στα έργα του Ραφαήλ ή του Λεονάρντο Ντα Βίντσι και το σχέδιο είναι αρμονικό και ντελικάτο: οι γραμμές κομψές και δημιουργούν, με τα κύματα που σκάνε στην ακτή, τις πτυχώσεις των ρούχων, την αρμονική ροή των μαλλιών της θεάς, διακοσμητικά κυματοειδή παιχνιδίσματα.
Ακόμα, τα χρώματα είναι φωτεινά, οι μορφές καθαρές και ραφιναρισμένες και το γυμνό σώμα της Αφροδίτης είναι ύμνος στην κλασσική ομορφιά και στην αγνότητα της ψυχής, ενώ για τη στάση της ο Σάντρο Μποτιτσέλι ακολούθησε το πρότυπο της «Αιδήμονος Αφροδίτης».
Ο πίνακας του Σάντρο Μποτιτσέλι με τίτλο «Η Γέννηση της Αφροδίτης». (Πηγή: Wikimedia Commons / Wikipedia)