Χρόνια ολόκληρα περίμεναν οι θαυμαστές των σειρών του Χριστόφορου Παπακαλιάτη την επιστροφή του στα τηλεοπτικά πράγματα με το «Maestro».
Και τελικά η επιθυμία τους έγινε πραγματικότητα. Ο «μαέστρος» των νεανικών σειρών επιστρέφει με μια σειρά, την ακριβότερη παραγωγή μυθοπλασίας στην ελληνική τηλεόραση, σύμφωνα με τους επαΐοντες, που αναμένεται με αγωνία να βγει στο αέρα του Mega τις επόμενες εβδομάδες.
Γυρισμένη στα Επτάνησα και στην Αθήνα, η σειρά έχει διάρκεια 9 επεισοδίων και πραγματεύεται τον ταραχώδη έρωτα ανάμεσα σε έναν καθηγητή μουσικής, επιφορτισμένο με την αναβίωση ενός μουσικού φεστιβάλ, και μια μαθήτριά του, με φόντο την κλειστή επαρχιακή κοινωνία. Και, αν το trailer είναι αντιπροσωπευτικό του αποτελέσματος, μιλάμε για μια μίνι σειρά εντυπωσιακής αισθητικής, από αυτές που κανείς θα θέλει να δει και να ξαναδεί.
Το Mega πολύ ορθώς δεν θέλησε να ρίξει το «Maestro» στη μάχη της τηλεθέασης την εβδομάδα που διανύουμε, μαζί με όλες τις υπόλοιπες σειρές. Οι υπεύθυνοι του καναλιού επέλεξαν να περιμένουν να «κάτσει η σκόνη» από τις διαδοχικές πρεμιέρες. Επίσης, όσο πιο κοντά στις γιορτές, τόσο πιο καλά.
Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι για την ημέρα και την ώρα προβολής της σειράς είναι το Σάββατο, μετά από το «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη», ή η Κυριακή, όταν οι υποψήφιοι τηλεθεατές είναι κατά κανόνα στα σπίτια τους. Και το επικρατέστερο σαββατοκύριακο είναι αυτό που ακολουθεί τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου.
Όμως οι υπεύθυνοι του Mega έχουν και έναν επιπλέον λόγο για να προβληματίζονται. Το ενδιαφέρον του Netflix για τη σειρά είναι γνωστό από την άνοιξη, όταν «Maestro» παρουσιάστηκε το διεθνές τηλεοπτικό «παζάρι» MIPCOM στις Κάννες. Όμως, όπως έχουμε αντιληφθεί από το «ναυάγιο» του «Έτερος εγώ» που είχε επίσης προσελκύσει το ενδιαφέρον των υπευθύνων της ψηφιακής πλατφόρμας, για να υπάρξει συμφωνία, το Netflix απαιτεί να έχει τα δικαιώματα προβολής και στην χώρα μας.
Γι’ αυτό υπάρχει η σκέψη -απόφαση, σύμφωνα με δημοσιεύματα- η σειρά να μην είναι διαθέσιμη στο web tv του Mega, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα αναπαραγωγής όπως το youtube. Αυτό σημαίνει πως, όποιος πρόλαβε, το είδε. Κάθε επεισόδιο θα προβάλλεται μία και μοναδική φορά.