Ο Κούλλης Νικολάου μαζί με τον Ανδρέα Γεωργίου και την Βάνα Δημητρίου έχουν αποδείξει επανειλημμένα εδώ και χρόνια ότι κατέχουν το μυστικό της επιτυχίας στη μυθοπλασία. Μαζί έχουν υπογράψει μεγάλες επιτυχίες όπως το «Μπρούσκο», το «Τατουάζ» και, από πέρυσι, τη «Γη της ελιάς».
Φέτος ο Κύπριος ηθοποιός μας κάνει παρέα καθημερινά μέσα από τη συχνότητα του Mega, υποδυόμενος τον Δημοσθένη Καπερνάρο, ξάδερφο του Στάθη, αρχηγό της εγκληματικής οργάνωσης που λύνει και δένει στη Μάνη, ο οποίος επέστρεψε στον τόπο καταγωγής του μαζί με την σύζυγό του, την Ασπασία, με αδιευκρίνιστους σκοπούς.
Καλεσμένος της Κατερίνας Καινούργιου στο πλατό του «Super Κατερίνα», ο ηθοποιός απάντησε και για την συνεργασία του με τον Γιώργο Αγγελόπουλο, τον «Ντάνο» όπως τον γνώρισαν οι τηλεθεατές του «Survivor» στο «Τατουάζ». Ήταν η πρώτη φορά που ο νικητής του reality δοκιμάστηκε στην αρένα της υποκριτικής, γεγονός που και τότε προκάλεσε αντιδράσεις.
«Να πούμε κάτι που πρέπει να το λέμε. Δώσαμε την ευκαιρία στον Ντάνο. Μας έδωσε και αυτός την ευκαιρία, ήταν υπέροχος.
Κατ’ αρχάς από το πουθενά, από ένα παιχνίδι που βγήκε νικητής με την αξία του, με τις μυϊκές ικανότητες του, το μυαλό του κ.λπ., πήρε ρόλο ηθοποιού. Αυτό το πράγμα δεν είναι εύκολο και δεν το συναντάς σε ανθρώπους τακτικά. Είναι τεράστιο μυαλό για μένα» είπε ο Κούλλης Νικολάου για τον Ντάνο, στην σημερινή συνέντευξή του, με φόντο τις πρόσφατες δηλώσεις του Γιάννη Σμαραγδή, ο οποίος ξεκαθάρισε σε πολύ οργισμένο τόνο ότι δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να σκεφτεί έναν παίκτη του «Survivor» για τον ρόλο του Υψηλάντη στην ταινία που ετοιμάζει.
«Εννοείται ότι έκανε δοκιμαστικό. Ο Ανδρέας που τον είχε δοκιμάσει σε κάποια κείμενα, σε κάποια σενάρια, αν δεν αφουγκραζόταν τις δυνατότητές του, δεν θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε» είπε η ηθοποιός για τον τρόπο που επιλέχτηκε ο Ντάνος για το «Τατουάζ».
Και πρόσθεσε: «Επειδή πολλές φορές επειδή σχολιάζεται από πολλούς ότι δεν έχει δίπλωμα ηθοποιού, εγώ είμαι κάθετος σε αυτά. Δεν με ενδιαφέρουν τα διπλώματα. Εμένα με ενδιαφέρει η ικανότητα του άλλου, η τιμιότητα, το φιλότιμο και η όρεξή του να δοθεί σε κάτι.
Τεράστια ονόματα του παγκόσμιου κινηματογράφου δεν είναι απόφοιτοι δραματικών σχολών. Μιλάω για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Το θέατρο θέλει μια άλλη παιδεία, μια άλλη κουλτούρα. Πρέπει να πάρεις την πρώτη μυρωδιά στη σχολή. Είναι ένα ατέλειωτος δρόμος που θέλεις 50 ζωές για να δουλεύεις πάνω του».