Τηλεθέαση: «Άγριες Μέλισσες» - Τελικός του GNTM ⎯ Ποιος νίκησε;

«Βασιλιάς» ο τελικός του GNTM 2 στην τηλεθέαση της Πέμπτης - Τι νούμερα κατέγραψε και πώς «στάθηκαν» οι «Άγριες Μέλισσες» απέναντι
Τηλεθέαση: «Άγριες Μέλισσες» - Τελικός του GNTM ⎯ Ποιος νίκησε;
iEidiseis

iEidiseis

21:34 - 20/12/2019

Ο τελικός του GNTM 2 «σημάδεψε» τηλεοπτικά το βράδυ της Πέμπτης.

Η εξέλιξη της βραδιάς έκρυβε εξάλλου ανατροπές, μιας και που τεχνικό πρόβλημα εμπόδισε την ψηφοφορία του κοινού και οι νικήτριες ήταν δύο!

Σε κάθε περίπτωση το τηλεοπτικό κοινό δε γύρισε την πλάτη στο ριάλιτι μόδας που χθες έριξε αυλαία.

Ειδικότερα, το GNTM σημείωσε ποσοστό που δεν έχουμε ξαναδεί τη φετινή σεζόν. Τα νούμερα «σκαρφάλωσαν» στο εντπωσιακό 64,1%, κάτι που σίγουρα θα έφερε χαμόγελα στο Star.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως το φινάλε του Greece's Next Top Model 2 είχε έναν ισχυρό αντίπαλο, κι αυτός δεν είναι άλλος από τις «Άγριες Μέλισσες».

Η σειρά του ΑΝΤ1 «πληγώθηκε» στο δυναμικό κοινό αλλά «άντεξε» στο σύνολο!

Η τηλεθέαση αναλυτικά

  • ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Greece.s Next Top Model 42,6%
Άγριες Μέλισσες 23,7%

  • ΓΕΝΙΚΟ

Άγριες Μέλισσες 35,5%
Greece’s Next Top Model 33,2%

Τι λέει το STAR

Ο τελικός του GNTM 2 ήταν πρώτος στη ζώνη του με μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, πρώτος στο δυναμικό κοινό 18 – 54 με μέσο όρο 43,2% (αυξημένο ποσοστό 5 περίπου μονάδες σε σύγκριση με τον περσινό τελικό), πρώτος στο σύνολο με μέσο όρο 33,2%, σύμφωνα με δελτίο Τύπου του Star.

Ανάμεσα σε άλλα στοιχεία, ο τηλεοπτικός σταθμός αναφέρει:

  • Στο κοινό Γυναίκες 18 -24 πέτυχε μέσο όρο το εντυπωσιακό 89,6%!
  • Στο τέταρτο 1:00-1:15, σημείωσε 64,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο ίδιο τέταρτο σε επιμέρους κοινό (Γυναίκες 18-24), σημείωσε 97,6%!
  • Τον τελικό του GNTM 2 παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό 3,5 εκατομμύρια άτομα.
  • Το Star σημείωσε μέσο όρο ημέρας (19/12/2019) 27,4% στο δυναμικό κοινό 18-54, το υψηλότερο ποσοστό μέσα στο 2019 για όλα τα κανάλια!
  • Το live stream από τις σελίδες του GNTM στα social media είχε 423.000 προβολές.
  • Οι αναρτήσεις του τελικού του GNTM 2 εμφανίστηκαν 4.892.254 φορές στα social media, με τους χρήστες να κάνουν 455.309 engagements.
  • Στην πλατφόρμα my.star.gr μπήκαν 400.000+ ταυτόχρονοι χρήστες.
  • Το hashtag #GNTMgr, κατά τη διάρκεια του τελικού, κατέκτησε τη 2η θέση ως παγκόσμιο trend.
  • Αμέσως μόλις ολοκληρώθηκε το GNTM 2 (χθες Πέμπτη 19/12), ξεκίνησαν και οι δηλώσεις συμμετοχής για τον 3ο κύκλο GNTM.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: GNTM 2: Πώς έγινε το φιάσκο της ψηφοφορίας του τελικού

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων