Το ριάλιτι επιβίωσης αυτή τη χρονιά δεν κερδίζει το τηλεοπτικό κοινό και η αποτυχία είναι προ των πυλών.
Η φετινή συνταγή από τον Τούρκο παραγωγό, Ατζούν Ιλιτζαλί, δεν αγγίζει τους Έλληνες τηλεθεατές και πλέον το ριάλιτι που κάποτε χτυπούσε 50αρια στην τηλεθέαση, κινείται στο απογοητευτικό 13-14%.
Ήδη έχουν αρχίσει να ακούγονται πολλά και να πέφτουν νέες ιδέες στο τραπέζι, ωστόσο παραμένει άγνωστο πως θα ανακάμψει το ριάλιτι που είναι βασισμένο στη λογική των γυμνασμένων Τούρκων και Ελλήνων που δίνουν μάχες...
Ακόμα και πέρσι, στο δεύτερο Survivor όλα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο, μέχρι που μπήκε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και ανέβασε τα νούμερα.
Για το φετινό όμως τα πράγματα είναι δύσκολα...
Τ χαμηλά νούμερα τηλεθέασης έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο στους ιθύνοντες του καναλιού του Φαλήρου. Κύριος αποδέκτης της γκρίνιας και της κακής διάθεσης που επικρατεί στον σταθμό δεν είναι άλλος από τον Τούρκο παραγωγό, Ατζούν Ιλιτζαλί, ο οποίος είναι αυτός που βάζει την υπογραφή του στα ριάλιτι και διαβεβαίωνε τους πάντες για την επιτυχία.
Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο το Ελλάδα – Τουρκία, να «κοπεί» σταδιακά. Δηλαδή να αλλάξει η λογική, να αρχίσουν να μπαίνουν παίκτες, μεταξύ των οποίων και διάσημοι, ώστε να χωριστούν τελικά οι ομάδες σε Διάσημους και Μαχητές και να γίνουν δύο διαφορετικά Survivor.
Ο Τούρκος παραγωγός έχει ξεκινήσει νέες συσκέψεις με την ομάδα του προκειμένου να βρει τις λύσεις που θα σώσουν το παιχνίδι.