Η είσοδος του «Buongiorno» στην αρένα της πρωινής ζώνης τη σεζόν 2024 – 2025 έφερε ανακατατάξεις στην τηλεοπτική αγορά και στους πίνακες τηλεθέασης. Ο ανταγωνισμός έγινε ακόμα πιο σκληρός σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές και όλα τα κανάλια παράταξαν τα όπλα τους, ανάλογα με τις δυνατότητες του καθενός.
Και η πρωτιά πήγε στο… Mega
Το Mega έκοψε το νήμα της σεζόν πρώτο, αφού η επιλογή της Φαίης Σκορδά για να ηγηθεί της πρωινής ψυχαγωγίας απέδωσε καρπούς. Έτσι, το «Buongiorno» έκλεισε με ποσοστό 13,2% στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18 – 54), πρώτο στην ζώνη του. Είναι η πρώτη χρονιά από την επαναλειτουργία του Mega, που το κανάλι κατακτά την πρώτη θέση στην συγκεκριμένη ζώνη, όπου τα σκήπτρα κρατούσαν ο ΑΝΤ1 κι ο Alpha.
Τι έκανε ο ανταγωνισμός
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το «Πρωινό», με τον Γιώργο Λιάγκα να συγκεντρώνει μέσο όρο 12,1%, έναντι 13,9% τη σεζόν 2023-2024.
Την τρίτη θέση κατέκτησε η Κατερίνα Καινούργιου στον Alpha με μέσο όρο 11,6%, έναντι 13,3 πέρυσι.
Το «Breakfast@ Star» παρέμεινε σταθερό, με μέσο όρο 10% έναντι 10,6% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ανοδική πορεία είχε το «Πρωινό σουσού» στο Open με μέσο όρο 5,1%, έναντι 4,4% την προηγούμενη σεζόν.
Σταθερά με μέσο όρο σεζόν 5% (όσο και πέρυσι) έριξαν αυλαία ο Φώτης Σεργουλόπουλος και η Τζένη Μελιτά στην ΕΡΤ1.
Να σημειώσουμε ότι τα ποσοστά τηλεθέασης αφορούν στο δυναμικό κοινό, το κοινό δηλαδή που μεταφράζεται σε διαφημιστικά έσοδα.
Η επόμενες κινήσεις των καναλιών
Σύμφωνα με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και η «Super Κατερίνα» θα επιστρέψουν στις 15 Σεπτεμβρίου -για τότε έχει προσδιοριστεί η πρεμιέρα των πρωινών εκπομπών- με μεγάλες αλλαγές μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Οι μισοί περίπου από τους ανθρώπους που κάθονται στα πάνελ των δύο εκπομπών αποχωρούν, ενώ αλλαγές συντελούνται και σε επίπεδο παραγωγής και αρχισυνταξίας.
Αντίθετα, οι δύο εκπομπές που θα έχουν τις ελάχιστες αλλαγές είναι το «Buongiorno» και το «Breakfast @ Star».