Media

Eurovision 2026: Νέο λογότυπο για τα 70 χρόνια του διαγωνισμού τραγουδιού

Το κεντρικό λογότυπο απλοποιήθηκε σε ένα ενιαίο σήμα, με επίκεντρο την καρδιά της Eurovision που «χτυπά πιο δυνατά από ποτέ».
Eurovision 2026 Logo Λογότυπο
EBU | Eurovision Song Contest

Η Eurovision αλλάζει εμφάνιση ενόψει της 70ής διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί το 2026 στην Αυστρία. Ο διαγωνισμός τραγουδιού, που γιορτάζει επτά δεκαετίες, υπό το σύνθημα «United by Music» («Ενωμένοι από τη μουσική»), αποκτά νέα οπτική ταυτότητα, με ανανεωμένο λογότυπο, πρωτότυπες γραμματοσειρές και πολύχρωμα δημιουργικά στοιχεία.

Eurovision: Νέο λογότυπο και γραμματοσειρά

Η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU), σε συνεργασία με το βρετανικό δημιουργικό στούντιο PALS, παρουσίασε, τη Δευτέρα (18/8), τη νέα εταιρική ταυτότητα του θεσμού. Από το καλλιγραφικό γράμμα «E» στο λογότυπο έως τη νέα προσαρμοσμένη γραμματοσειρά Singing Sans, το στυλ χαρακτηρίζεται ως «παιχνιδιάρικο και κομψό».

Το κεντρικό λογότυπο, σύμφωνα με την EBU, απλοποιήθηκε σε ένα ενιαίο σήμα, με επίκεντρο την καρδιά της Eurovision που «χτυπά πιο δυνατά από ποτέ». Μαζί με το νέο λογότυπο παρουσιάζεται και η «Chameleon Heart», ένα γραφικό στοιχείο που λειτουργεί ως συναισθηματική πυξίδα της Eurovision. Η καρδιά αυτή απορροφά πολιτιστικές επιρροές, μουσική και κίνηση, προσαρμοζόμενη κάθε φορά στην ταυτότητα της διοργανώτριας χώρας ή του καλλιτέχνη, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμα Eurovision.

Ειδικό τρισδιάστατο λογότυπο-καρδιά θα κοσμεί την 70ή διοργάνωση, ενσωματώνοντας 70 διαφορετικές στρώσεις, μία για κάθε έτος της ιστορίας του διαγωνισμού τραγουδιού.

«Τολμηρή, παιχνιδιάρικη και γεμάτη καρδιά»

Ο Martin Green CBE, διευθυντής του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, δήλωσε: «Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision πάντα είχε να κάνει με την εξέλιξη – μουσική, πολιτιστική και δημιουργική. Αυτή η ανανέωση τιμά 70 εκπληκτικά χρόνια ενώ, παράλληλα, προωθεί το brand προς ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρή, παιχνιδιάρικη και γεμάτη συναίσθημα – ακριβώς όπως και ο ίδιος ο διαγωνισμός. Είμαστε πολύ περήφανοι που την παρουσιάζουμε στον κόσμο».

Ακόμα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Το νέο μας λογότυπο και η νέα μας εμφάνιση έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το brand του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision πιο σαφές στις ψηφιακές πλατφόρμες, να συγκεντρώσουν όλα τα έργα μας σε έναν ενιαίο χώρο και να προστατεύσουν το brand σε παγκόσμιο επίπεδο για τα μέλη της EBU, καθώς ο διαγωνισμός συνεχίζει να προσελκύει νέο κοινό σε όλο τον κόσμο. Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερο τη νέα μας ταυτότητα μάρκας καθώς πλησιάζουμε στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision του επόμενου έτους και θα υπάρχουν περισσότερες εκπλήξεις και λεπτομέρειες για όλες τις δραστηριότητες που γιορτάζουν τα 70 χρόνια κατά τους επόμενους μήνες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Δημήτρης Σταρόβας Chevron Left
Δημήτρης Σταρόβας: «Είχα μπει στο λούκι ότι σε έξι μήνες θα είμαι εντάξει»
Προεδρικές λιμουζίνες - Από το «Θηρίο» του Τραμπ έως την «Κόκκινη Σημαία» του Σι Τζινπίνγκ
Chevron Right