Media

Αυτός είναι ο φετινός στόχος της ΕΡΤ για την τηλεθέαση

«Κοιτάμε την τηλεθέαση, δεν περνάει τίποτα στο ντούκου», παραδέχθηκε η γενική διευθύντρια Προγράμματος της ΕΡΤ.
Ραδιομέγαρο ΕΡΤ
INTIME | Γιάννης Λιάκος

Τη φιλοσοφία με την οποία πορεύεται η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση απέναντι στην τηλεθέαση αλλά και τον στόχο του φετινού προγράμματος παρουσίασε, την Τετάρτη (1/10), η γενική διευθύντρια Προγράμματος της ΕΡΤ, Μαρία Κοζάκου.

«Η ενημέρωση δεν στοχεύει στην εντυπωσιοθηρία»

Η Μαρία Κοζάκου ρωτήθηκε στη συνέντευξή της στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ1 για το κατά πόσο η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση επηρεάζεται από την τηλεθέασηςκαι απάντησε πως το ζήτημα είναι πιο σύνθετο από μια απλή στατιστική.

«Υπάρχουν Δημόσιες Ραδιοτηλεοράσεις στην Ευρώπη που δεν μετριούνται, είναι εκτός συναγωνισμού ή υπάρχουν δελτία ειδήσεων, τα οποία είναι εκτός συναγωνισμού σε ιδιωτικό και δημόσιο σε άλλες χώρες», ανέφερε η ίδια και πρόσθεσε: «Το θέμα του δελτίου ειδήσεων είναι μία πολύ ειδική συζήτηση, που έχει γίνει σε πάρα πολλές χώρες και σε κάποιες από αυτές έχουν αποφασίσει να βγάλουν τα δελτία ειδήσεων από τις μετρήσεις, γιατί θεωρείται ότι η ενημέρωση πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα αυτά και να μην υπάρχει εντυπωσιοθηρία. Όταν πρέπει να κυνηγήσεις την εντυπωσιοθηρία, χάνεται η είδηση, πάει και τελείωσε».

Με αυτόν τον τρόπο, η Μαρία Κοζάκου υπογράμμισε τη διαφοροποίηση της ΕΡΤ από την ιδιωτική τηλεόραση, όπου η εμπορικότητα των δελτίων συχνά υπαγορεύει και τον χαρακτήρα τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ΕΡΤ (@ertofficial)

«Θέλουμε να δίνουμε μια εμπειρία κινηματογράφου»

Σχετικά με το νέο πρόγραμμα που παρουσίασε πρόσφατα η ΕΡΤ, η γενική διευθύντρια Προγράμματος τόνισε πως βασική προτεραιότητα είναι η ποιότητα και η αισθητική.

Ειδικότερα, η Μαρία Κοζάκου είπε: «Στην ΕΡΤ μάς ενδιαφέρει να είμαστε περήφανοι για τη δουλειά που κάνουμε. Μας ενδιαφέρει, κάθε βράδυ στη μυθοπλασία, να δίνουμε μία κινηματογραφική εμπειρία 50 λεπτών στους τηλεθεατές μας με ποιότητα, με ήθος – όχι ηθικοπλαστικά, με αισθητική, όχι με σοβαροφάνεια, αλλά με σοβαρότητα. Αυτή είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Αν αυτό το κάτι πάει και πολύ καλά, είμαστε χαρούμενοι. Κοιτάω τα νούμερα τηλεθέασης, δεν περνάει τίποτα στο ντούκου, τα κοιτάμε όλοι».

«Βλέπουμε την τηλεθέαση με σφαιρικό τρόπο»

Η Μαρία Κοζάκου επεσήμανε ότι η ΕΡΤ λειτουργεί με διαφορετική λογική από την ιδιωτική τηλεόραση, δίνοντας έμφαση στη μακροχρόνια απόδοση και στην προστιθέμενη αξία του προγράμματος.

Χαρακτηριστικά, η ίδια σημείωσε: «Αν υπάρχει μία εκπομπή που ξεχωρίζει, θα της δώσεις μία ακόμα ευκαιρία. Έχει αποδειχθεί ότι στις εκπομπές που ξεχωρίζουν, όταν τους δίνει μία ευκαιρία, πάνε καλύτερα την επόμενη χρονιά. Επίσης, πιστεύω γενικά ότι η Δημόσια Τηλεόραση είναι βραδείας καύσεως. […] Δεν έχουν “κοπεί” πρότζεκτ από την ΕΡΤ, τα οποία δεν απέδωσαν με την καθημερινή έννοια της τηλεθέασης, αλλά ήταν αριστουργήματα ή τα έβλεπε ο κόσμος κατά εκατοντάδες χιλιάδες στο ERTFLIX. Είναι πιο σφαιρικός ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα».

Ο διαφορετικός ρόλος της ΕΡΤ και η τηλεθέαση

Η τοποθέτηση της Μαρίας Κοζάκου αναδεικνύει τη φιλοσοφία της ΕΡΤ να ισορροπήσει ανάμεσα στην εμπορική πίεση της τηλεθέασης και τον θεσμικό της ρόλο ως δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα.

Με έμφαση στην ποιότητα, τη μυθοπλασία με κινηματογραφική αισθητική και την ανεξάρτητη ενημέρωση, η ΕΡΤ επιχειρεί να διαμορφώσει μια ταυτότητα που δεν βασίζεται αποκλειστικά στην τηλεθέαση, αλλά στη συνολική αξία του περιεχομένου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ολυμπιακός Άρσεναλ Chevron Left
Άρσεναλ - Ολυμπιακός 2-0: Κοίταξε στα μάτια τους «κανονιέρηδες», αλλά δεν απέφυγε την ήττα