Οι ραγδαίες ανατιμήσεις στην αγορά και το κύμα ακρίβειας μάλλον δεν θα φέρει τους τζίρους που περιμένει η αγορά από τον εκπτωτικό Νοέμβριο. Η πρώτη -μετά την πανδημία- Black Friday με ανοιχτά μαγαζιά βρίσκει τους καταναλωτές χωρίς το απαραίτητο ρευστό για να διοχετεύσουν στην αγορά τα «σπασμένα» από την περσινή χαμένη χρονιά. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η «Μαύρη Παρασκευή» πέφτει φέτος στις 26 Νοεμβρίου και ήδη οι μεγάλες αλυσίδες προετοιμάζονται.
Μόλις το 15% των καταναλωτών δηλώνει προθυμία να ψωνίσει στη φετινή Black Friday στην έρευνα που πραγματοποίησε η Picodi. Το 43% λέει ότι δεν θα ψωνίσει, ενώ το 42% δήλωσε αναποφάσιστο. Τα αποτελέσματα της έρευνας της Picodi δείχνουν ότι στους Έλληνες υπάρχει περισσότερο αρνητική παρά θετική στάση απέναντι στις πωλήσεις τη συγκεκριμένη μέρα, με έναν στους δύο να θεωρούν πως οι εκπτώσεις δεν είναι αρκετά ελκυστικές.
Οι 10 κατηγορίες προϊόντων που περιμένουν για να ψωνίσουν στη Black Friday οι Έλληνες:
- ρούχα 61%
- ηλεκτρονικές συσκευές 59%
- καλλυντικά / αρώματα 39%
- εσώρουχα 16%
- αθλητικά αξεσουάρ 16%
- είδη παντοπωλείου 13%
- έπιπλα εσωτερικού χώρου 10%
- ταξίδια/διακοπές 10%
- βιβλία 6%
- παιδικά είδη 6%
Υπενθυμίζεται ότι αμέσως μετά τη Black Friday 2021 θα ακολουθήσει η Cyber Monday, τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου.