Θέσεις μάχης για την φετινή Black Friday παίρνουν καταναλωτές και έμποροι. Η Black Friday πέφτει στις 26 Νοεμβρίου και η Cyber Monday ακολουθεί αμέσως μετά, στις 29 Νοεμβρίου.
H 26η Νοεμβρίου είναι κοντά και το σαφάρι των προσφορών βρίσκει τους καταναλωτές να έχουν ήδη ξεδιπλώσει την στρατηγική αγορών τους.
Έμποροι πάντως προειδοποιούν πως τα πολύ μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε περίοδο μεγάλων ελλείψεων, πρέπει να προβληματίζουν τον καταναλωτή.
Τα πολύ μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων είναι συνήθως πλασματικά, τονίζουν και προσθέτουν οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
«Όταν ακούς μεγάλα ποσοστά, 70%-80%, και ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχει έλλειψη από προϊόντα, δυστυχώς μάλλον κάποιον λάκκο έχει η φάβα», δηλώνει ένας εξ αυτών στην κάμερα του Mega:
Εν τω μεταξύ, η επέλαση της ακρίβειας στη «σκιά» του κορονοϊού φέρνει διπλό πλήγμα στη Black Friday 2021. Πέρσι, τα καταστήματα ήταν κλειστά και οι εταιρίες κούριερ κατέρρευσαν από τις αμέτρητες παραγγελίες που και πάλι δεν έφεραν τους τζίρους που
προσδοκούσε η αγορά. Φέτος όμως, η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη, ενώ το αποτύπωμα της περιορισμένης κίνησης φάνηκε ήδη από το 15νθήμερο των φθινοπωρινών εκπτώσεων.
Η πρώτη -μετά την πανδημία- Black Friday με ανοιχτά μαγαζιά βρίσκει τους καταναλωτές χωρίς το απαραίτητο ρευστό για να διοχετεύσουν στην αγορά τα «σπασμένα» από την περσινή χαμένη χρονιά.