Πληροφορίες αναφέρουν ότι το κόστος χρήσης των αποθηκευτικών χώρων είναι πολύ μεγάλο και έτσι επανέρχεται η περίπτωση της επένδυσης για δημιουργία υπόγειου αποθηκευτικού στη Νότια Καβάλα. Το κόστος της επένδυσης δεν είναι μικρό, υπολογίζεται σε ένα δισ. ευρώ, ώστε να αποθηκευτούν ποσότητες που φθάνουν το 15% της ετήσιας κατανάλωσης φυσικού αερίου.
Αλλά ο χώρος αυτός δεν μπορεί να είναι έτοιμος μέχρι τον χειμώνα και έτσι εκτός από την περίπτωση της Ιταλίας, τέθηκε προς εξέταση με μικρότερες πιθανότητες, σενάριο ανεύρεσης αποθηκευτικού χώρου στη Βουλγαρία. Όπου όμως κι εκεί υπάρχει πρόβλημα για το οποίο μάλιστα η Βουλγαρία παραπονείται συνεχώς κι έχει να κάνει με τη γρήγορη ολοκλήρωση του αγωγού που θα συνδέει Βουλγαρία και Ελλάδα. Όλες οι λύσεις έχουν κόστος που δεν είναι αμελητέο.
Ευκολότερο είναι το πρόβλημα με το δεξαμενόπλοιο στη Ρεβυθούσα. Έχει το μικρότερο κόστος, αλλά οι χώροι δεν είναι επαρκείς. Εξετάστηκε ήδη, αν το πλοίο θα έχει εξοπλισμό που θα επαναφέρει το υγροποιημένο αέριο σε αέρια κατάσταση. Αποφασίστηκε ότι δεν χρειάζεται, αφού έτσι κι αλλιώς το δεξαμενόπλοιο θα είναι δίπλα στη Ρεβυθούσα, όπου γίνεται ήδη αυτή η διαδικασία.
Τα ερωτήματα τώρα είναι αν θα αγοραστεί πλοίο για να παραμείνει μόνιμα ή αν απλώς θα μισθωθεί. Όποια λύση κι αν επιλεγεί, θα γίνει διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια του δεξαμενόπλοιου.