Σχεδόν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με πέρυσι - στα ίδια περίπου επίπεδα με μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1 - βρέθηκε ο συνολικός όγκος των παραγγελιών για τη Black Friday στο Skroutz, ενώ παρομοίως η μέση τιμή του καλαθιού παρέμεινε σταθερή σημειώνοντας μια πτώση της τάξεως του ενός ευρώ (98 ευρώ έναντι 99 ευρώ την περασμένη χρονιά).
Όπως καταγράφει το δημοφιλές marketplace στο Black Friday 2024 Report, την ίδια στιγμή αύξηση της τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023
Φαίνεται πάντως ότι οι καταναλωτές περίμεναν την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday και Cyber Monday για να κάνουν τις αγορές τους, καθώς ο αριθμός των πωλήσεων μέσω skroutz Marketplace εν συγκρίσει με το μέσο όρο πωλήσεων τις προηγούμενες Παρασκευές και Δευτέρες σε βάθος 2 μηνών αυξήθηκε κατά 87% και 40% αντίστοιχα.
Παράλληλα, οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν αγκαλιάσει τα Skroutz Point και δείχνουν εμπιστοσύνη σε αυτή την επιλογή παραλαβής και σε συνδυασμό με την ακόμα μεγαλύτερη μείωση του κατώτατου ορίου για δωρεάν αποστολή σε Skroutz Point στα 15€ για τους χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus, το ποσοστό των Skroutz Point παραδόσεων έφτασε το 28,64% επί του συνόλου σε αντίθεση με το 2023 που το αντίστοιχο ποσοστό άγγιξε το 22%. Με λίγα λόγια, πάνω από 1 στις 4 παραγγελίες έγινε με παράδοση μέσω Skroutz Point.
Τέλος, οι καταναλωτές δεν αμέλησαν να κάνουν χρήση και των ευέλικτων τρόπων πληρωμής που παρέχει το Skroutz, με την πληρωμή με κάρτα να έχει την τιμητική της με ποσοστό 74% και την αντικαταβολή να ακολουθεί με 19,8%. Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι αυξητική ήταν φέτος η τάση των αγορών με χρήση του προγράμματος της Skroutz «Δόσεις για όλους» (BNPL) με ποσοστό 3% επί του συνόλου των παραγγελιών.
Τι αγόρασε ο κόσμος από το Skroutz για τη Black Friday
Στη λίστα με τις οικογένειες προϊόντων, στις δύο πρώτες θέσεις με ποσοστό 35% και 31% επί των συνολικών παραγγελιών αντίστοιχα φιγουράρουν το Σπίτι & Κήπος και Τεχνολογία.
Την τρίτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά στις παραγγελίες, καταλαμβάνει η Υγεία-Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω Skroutz marketplace, με τη Μόδα να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 21%.
Τέλος, όσον αφορά στον παραγόμενο τζίρο αγορών μέσω Skroutz marketplace, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η οικογένεια κατηγοριών Τεχνολογία με ποσοστό που αγγίζει το 36% και ακολουθεί η Σπίτι - Κήπος με ποσοστό 25%.
Στο παραπάνω γράφημα παρουσιάζεται σε επίπεδο οικογένειας κατηγοριών το ποσοστό επί των συνολικών αγορών μέσω Skroutz κατά το οποίο οι χρήστες επωφελήθηκαν περισσότερο των προσφορών και εκπτώσεων, με την κατηγορία Μόδα να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και ποσοστό 37,5% και την Υγεία-Ομορφιά να ακολουθεί (22,2%).
Σημειώνεται ότι το Black Friday Report αποτελεί ανάλυση δεδομένων από 25/11/2024 μέχρι και 01/12/2024.