Οικονομία

Ακρίβεια: Μείωση «χάδι» στις τιμές των απορρυπαντικών και των σαμπουάν

Μειώνονται τα απορρυπαντικά έως και 15%, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Κώστας Σκρέκας για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί για τα μέτρα κατά της ακρίβειας, από την 1 Μαρτίου έρχονται μείωση στις τιμές σε μια σειρά προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Μέσα σε αυτά είναι και τα απορρυπαντικά και τα καθαριστικά, όπου θα φανεί μείωση έως και 15%.

Συγκεκριμένα, απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, προϊόντα προσωπικής υγιεινής και βρεφικές πάνες ανήκουν στη λίστα των ειδών που θα υποστούν μείωση της τιμής τους, ακόμα και έως και 15%, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Κώστα Σκρέκα, ως μέρος των μέτρων κατά της ακρίβειας.

Ο κ. Σκρέκας επισήμανε ότι αυτές οι μειώσεις θα τεθούν σε εφαρμογή από την Παρασκευή 1η Μαρτίου. Επιπλέον, όσον αφορά την τιμή του βρεφικού γάλακτος, ανακοίνωσε ότι θα προσεγγίσει τον μέσο όρο τιμής της Ευρώπης, μετά την εφαρμογή των μέτρων.

Ο Σκρέκας τόνισε ότι από τα στοιχεία για τον Φεβρουάριο προκύπτει πως μεγάλες αλυσίδες στην αγορά «έχουν μείωση των ανατιμήσεων σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο της τάξης του 80%.

Δηλαδή 8 στα 10 προϊόντα που πέρσι είχαν ανατιμηθεί, φέτος δεν έχουν ανατιμηθεί και μετά την 1η Μαρτίου περιμένουμε πάνω από 2.000 κωδικούς να μειώσουν την τιμή τους, όχι να σταθεροποιήσουν τις τιμές, αλλά αντίθετα να τις μειώσουν κιόλας»

Είναι αυτά τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στις κατηγορίες:

  • απορρυπαντικά,
  • καθαριστικά σπιτιού,
  • προϊόντα προσωπικής υγιεινής,
  • σαμπουάν,
  • αφρόλουτρα,
  • οδοντόπαστες
  • βρεφικές πάνες,
  • προϊόντα εμμήνου ρύσεως.

Όπως είπε στη συνέχεια ο Κώστας Σκρέκας: «Δεν θα δούμε τις τιμές σε αυτά τα προϊόντα να σταθεροποιούνται αλλά να μειώνονται σε σχέση με πριν την εφαρμογή του μέτρου. Ξέρουμε ότι σε όλες αυτές τις κατηγορίες οι μειώσεις που θα δούμε θα είναι μεγαλύτερες από το 10%. Θα είναι μόνιμες μειώσεις. Δεν είναι έκτακτα μέτρα».

Ο υπουργός εξήγησε ότι στις νέες μειωμένες τιμές εφαρμόζονται και οι προωθητικές ενέργειες και τα εκπτωτικά κουπόνια και όλες οι εντός καταστήματος «ενέργειες για τον καταναλωτή».

«Τώρα πιστεύουμε ότι εξυγιαίνεται η αγορά, εξορθολογίζεται η εμπορική πρακτική και η εμπορική πολιτική των εταιρειών και τώρα πραγματικά θα δούμε χιλιάδες προϊόντα, πολυεθνικά προϊόντα κατά βάση, δηλαδή προϊόντα τα οποία πωλούνται ίδια ή περίπου ίδια και σε άλλες χώρες, θα τα δούμε να πωλούνται στην Ελλάδα σε χαμηλότερες τιμές».

Επιπλέον υπογράμμισε την σημασία της αξιοποίησης από τον καταναλωτή της πλατφόρμας eΚαταναλωτής για την σύγκριση των τιμών, ενώ πρόσθεσε ότι η πλατφόρμα θα αναβαθμιστεί περαιτέρω, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο χρηστική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
24ωρη απεργία 28 Φεβρουαρίου: Τι ισχύει για τις πτήσεις με αεροπλάνα
Γενική απεργία 28 Φεβρουαρίου: Ποιοι κατεβάζουν ρολά - Τι ισχύει για ΜΜΜ και σχολεία
Chevron Right