Στη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης του ΟΛΘ, ο Κωνσταντίνος Φωτιάδης, εκπρόσωπος του βασικού μετόχου, Ιβάν Σαββίδη, ζήτησε να μην είναι υποψήφιος στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο ο Αθανάσιος Λιάγκος.
Λίγη ώρα νωρίτερα είχε ζητήσει να μην εγκρίνει η Γενική Συνέλευση τη συνολική διαχείριση του Δ.Σ., αλλά μόνο την απαλλαγή των μελών. Ακόμη, ζήτησε να αυξηθούν το 2025 οι αμοιβές των μελών του Συμβουλίου και το ύψος της να καθοριστεί από το νέο.
«Με αίσθημα ευθύνης και περηφάνιας αποχωρώ από τον ΟΛΘ», είπε στην ομιλία του ο μέχρι πρότινος πρόεδρος του Οργανισμού, Αθανάσιος Λιάγκος και πρόσθεσε: «Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που μου δόθηκε η ευκαιρία να εκπροσωπήσω ένα οργανισμό με στρατηγική σημασία για την Ελλάδα».
Ο κ. Λιάγκος έκανε μία παρουσίαση του έργου του τα χρόνια της προεδρίας του αναφέροντας πως από έχουν επενδυθεί 77 εκατ. ευρώ από το 2018 μέχρι το 2024 και πως έχει πετύχει σημαντική αύξηση σε πωλήσεις, κέρδη και μέρισμα.
Ιστορικά ρεκόρ για τον ΟΛΘ
Υπενθυμίζεται ότι στα οικονομικά αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2024 για την ΟΛΘ Α.Ε. καταγράφηκαν ιστορικά ρεκόρ, με ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους βασικούς τομείς δραστηριότητας.
Ενδεικτικό είναι ότι τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας εκτοξεύτηκαν στα 42,2 εκατ. ευρώ, δηλαδή ενισχύθηκαν κατά 25%, ενώ το προτεινόμενο μέρισμα αυξήθηκε κατά 54% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Ειδικότερα, ο ΟΛΘ Α.Ε., ο φορέας εκμετάλλευσης του λιμένα Θεσσαλονίκης και κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2024, με την από 15 Απριλίου 2025 έγκριση της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης από το Διοικητικό Συμβούλιο.
Οι ισχυρές επιχειρησιακές επιδόσεις τροφοδότησαν, ακολούθως, ισχυρές οικονομικές επιδόσεις για το 2024, με υψηλό ρεκόρ σε έσοδα και διακίνηση, παρά τις σημαντικές προκλήσεις σε ένα ολοένα και πιο δυσμενές και αβέβαιο περιβάλλον, όπου επικράτησαν έντονη γεωπολιτική αστάθεια, κλιμακούμενες συγκρούσεις και διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Ο Όμιλος πέτυχε πωλήσεις, κέρδη, διακίνηση και όγκους ρεκόρ, για άλλη μια χρονιά, σχεδόν σε όλους τους βασικούς τομείς των εργασιών του. Τα ισχυρά αποτελέσματα το 2024 είναι αποτέλεσμα διακίνησης και όγκων που ξεπερνούν τις επιδόσεις σε όλες τις βασικές υπηρεσίες, καθώς και βελτιωμένης λειτουργικής αποδοτικότητας.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (TEUs), έφθασε τις 566 χιλιάδες, αυξημένη σημαντικά κατά 46 χιλιάδες TEUs (+9%) από έτος σε έτος. Η διακίνηση στον Συμβατικό Τομέα έφτασε τα 3,2 εκατομμύρια τόνους, υψηλότερη κατά 250 χιλιάδες τόνους (+9%) σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι αφίξεις κρουαζιέρας έφτασαν σε υψηλό επίπεδο ρεκόρ των 81 πλοίων, έναντι 68 πλοίων το προηγούμενο έτος (+19%), με τους συνολικούς επιβάτες να ανέρχονται σε 125 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 64 χιλιάδες επιβάτες (+105%) σε ετήσια βάση.