Σημαντική πρόοδος καταγράφεται στην κατασκευή της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, καθώς ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ κατέκτησε ένα νέο ορόσημο, εκείνο των 3 χιλιομέτρων. Το υπερσύγχρονο μηχάνημα της ΑΒΑΞ συνεχίζει ακάθεκτο τη διάνοιξη της σήραγγας στο έργο των 12,8 χιλιομέτρων, που θα ενώνει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή, περνώντας μέσα από «καρδιά» της Αθήνας: Ζωγράφου, Κολωνάκι, Εξάρχεια, Κυψέλη και Γαλάτσι.
Πιο αναλυτικά, ο μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων. Στην «Αθηνά» απομένουν ακόμη δύο χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της Μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμού.
Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.
Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη» που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, «Άλσος Βεΐκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».
Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα είναι γεγονός.