Νέο κόλπο έχει υιοθετήσει μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Νορβηγία, η οποία αλλάζει τις τιμές στο ράφι ακόμη και 100 φορές την ημέρα.
Πρόκειται για την αλυσίδα REMA 1000, και συγκεκριμένα για τα παντοπωλεία Reitan, με τους καταναλωτές να αγκαλιάζουν τη νέα στρατηγική.
Ο λόγος για αυτη την αλλαγή στις τιμές ενώ ψωνίζεις, σύμφωνα πάντα με την εν λόγω αλυσίδα, είναι η προσπάθεια να ανταγωνιστεί ή και να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της.
Αυτό συμβαίνει πιο συχνά κατά τη διάρκεια των εορτών, όταν ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο μεγάλος.
Η ιδέα είναι να ανταγωνιστεί κανείς τον… ανταγωνισμό με το πάτημα ενός κουμπιού, λέει ο επικεφαλής τιμολόγησης του REMA 1000, Παρτάπ Σαντού. «Μειώνουμε τις τιμές περίπου 10 σεντς και μετά οι ανταγωνιστές μας κάνουν το ίδιο, και γίνεται ένας αγώνας δρόμου προς τα κάτω».
Πώς λειτουργεί το σύστημα με τις τιμές στο σούπερ μάρκετ
Στις ηλεκτρονικές ετικέτες που βρίσκονται κατά μήκος των ραφιών, η αναγραφόμενη τιμή για το προϊόν, η οθόνη αναβοσβήνει και εμφανίζεται ένα νέο ψηφίο, όλα αυτά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.