Διαστάσεις μεγάλου πολιτικού γεγονότος λαμβάνει η 24ωρη πανελλαδική απεργία της 9ης Νοεμβρίου.
Η απόφαση σωματείων των ταξί να συμμετάσχουν θα νεκρώσει απολύτως την πρωτεύουσα και άλλες μεγάλες πόλεις, καθώς η συμμετοχή των άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς είναι δεδομένη. Για μια ακόμα δε φορά θα πεταχτεί στα σκουπίδια ο αντιαπεργιακός νόμος της κυβέρνησης Μητσοτάκη που προβλέπει την ύπαρξη του προσωπικού ασφαλείας 30% στα μέσα μαζικής μεταφοράς, γεγονός που δείχνει πως όταν οι κινητοποιήσεις είναι μεγάλες κανένας νόμος δεν μπορεί να τις σταματήσει.
Συμμετοχή των ταξί σε 24ωρη απεργία δεν έχουμε δει ποτέ (ή σχεδόν ποτέ) τα τελευταία χρόνια, καθώς ο κλάδος λειτουργούσε με απόλυτα συντεχνιακή λογική, επιλέγοντας να μην απεργεί και να βγάζει χρήματα εκμεταλλευόμενος την απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Η συμμετοχή των ταξί θα καταστήσει την απεργία της 9ης Νοεμβρίου πιο επιτυχημένη, αν και το μεγάλο στοίχημα είναι πώς δεν θα αποτελέσει μια …παραδοσιακή κινητοποίηση, μια «ντουφεκιά για την τιμή των όπλων», αλλά πώς θα αποτελέσει απαρχή κινητοποιήσεων για τα μεγάλα προβλήματα των πολιτών και της χώρας.
Κάτι για το οποίο δεν είμαστε τόσο σίγουροι, όσο σίγουροι είμαστε για την επιτυχία της πανελλαδικής απεργίας της 9ης Νοεμβρίου.