Παραπολιτικά

Ο βουλευτής της ΝΔ που ζήτησε… ψυχίατρο για τους υποψηφίους

Από την Πειραιώς στο... ντιβάνι του ψυχίατρου.
Ο βουλευτής της ΝΔ που ζήτησε... ψυχίατρο για τους υποψηφίους
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Όπως προαναφέραμε, η συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ ολοκληρώθηκε τελικά χωρίς «τουφεκιές».

Πέρα από τις γνωστές «φαρμακερές» ατάκες του Άδωνη για την απουσία του Δένδια, ξεχωρίσαμε μία πρόταση ενός «γαλάζιου» βουλευτή, του Τάσου Δημοσχάκη.

Ο στρατηγός και επίτιμος αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., έχοντας προφανώς δει πολλά τα μάτια του στους διαδρόμους της Βουλής, πέταξε τη βόμβα: Ψυχομετρικά τεστ για όλους τους μελλοντικούς υποψήφιους βουλευτές!

Φανταστείτε το σκηνικό: Πριν πάρουν το χρίσμα από τον Κυριάκο, οι επίδοξοι εθνοπατέρες θα πρέπει να ιδρώνουν πάνω από τεστ προσωπικότητας και διαγραμματικούς συλλογισμούς. Δεν ξέρουμε αν ο στρατηγός είχε στο μυαλό του συγκεκριμένα «γαλάζια» παιδιά που μάλλον θα κόβονταν με το «καλημέρα», αλλά αν εφαρμοστεί η πρότασή του, βλέπουμε την Πειραιώς να μετατρέπεται σε… εργαστήριο κλινικής έρευνας.

Α.Κ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Χρήστος Μάστορας: «Να κοιμηθούμε χωριστά με τη Γαρυφαλλιά δεν παίζει με τίποτα»
Politico: Η Ελλάδα «ποντάρει» στον Τραμπ, ενώ πολλές ευρωπαϊκές χώρες απομακρύνονται από τις ΗΠΑ
Chevron Right