Οι πληροφορίες της εφημερίδας αναφέρουν πως η νέα ρύθμιση για τα ΜΜΜ επιδιώκει -μεταξύ άλλων- να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει με αποτέλεσμα τα ποσά αυτά να μην εγγράφονται στον προυπολογισμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών.
Πρόκειται για οφειλές που αγγίζουν τα 169 εκατομμύρια ευρώ και επιδεινώνουν την οικονομική κατασταση του Οργανισμού. Τον προβληματισμό του υπουργείου στο ζήτημα έχει ήδη επισημάνει και ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης, αναφέρεται στο ίδιο δημοσίευμα.
Σημειώνεται πως στα σχέδια του υπουργείου εντάσσονται και:
- η εντατικοποίηση των ελέγχων κομίστρου,
- η άμεση αποκατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερων οχημάτων και συρμών,
- ο προγραμματισμός των δρομολογίων, των βαρδιών του προσωπικού και των ελέγχων εισιτηρίων κεντρικά από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών ΟΑΣΑ και όχι από τις θυγατρικές ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) και ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες)
- και οι εβδομαδιαίες αναφορές των διοικήσεων στο υπουργείο.
Επίσης θα επιχειρηθεί «ξεκαθάρισμα» στο προσωπικό καθως το υπουργείο εκτιμά ότι πάνω από το 10% των οδηγών των ΟΣΥ λείπουν από τις οργανικές τους θέσεις με αναρρωτικές άδειες.