Πολιτική

Εξεταστική για Τέμπη: Από το 2019 και μετά άρχισε η κατάρρευση του ΟΣΕ λέει ο Σπίρτζης

«Πρόσθετες ασφαλιστικές δικλείδες σταμάτησαν να υπάρχουν» σημείωσε στην εξεταστική για τα Τέμπη ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την συγκεκριμένη περίοδο.

Δεν υιοθετεί το αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους υποστήριξε στην κατάθεση του στην Εξεταστική Επιτροπή για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη ο Χρήστος Σπίρτζης.

«Ανησυχούσα για όλα ως υπουργός, αλλά όχι για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων» είπε ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας πως τις ευθύνες για το έγκλημα θα τις βρει η Δικαιοσύνη. Σε αυτό το πλαίσιο ο Χρήστος Σπίρτζης κάλεσε όσους βρέθηκαν σε θέσεις ευθύνης να συνδράμουν στη διερεύνηση της υπόθεσης που συγκλόνισε την Ελλάδα.

Ο Χρήστος Σπίρτζης υποστήριξε πως για το σιδηροδρομικό δυστύχημα ευθύνεται η κατάρρευση του ΟΣΕ μετά το 2019 καθώς, όπως είπε, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, σημειώθηκε μεγάλη μείωση προσωπικού, ενώ αναφέρθηκε ακόμα στην έλλειψη ασφαλιστικών δικλείδων όπως το κέντρο της Καρόλου και το υπερτοπικό της Λάρισας. Στην κατάθεση του ο Χρήστος Σπίρτζης επεσήμανε πως την ίδια περίοδο «πρόσθετες ασφαλιστικές δικλείδες σταμάτησαν να υπάρχουν» ενώ κρίσιμο ήταν το ζήτημα του προσωπικού καθώς σημείωσε πως «άλλο να υπάρχουν κρίσιμες ειδικότητες και άνθρωποι με εμπειρία» και άλλο άνθρωποι με συμβάσεις έργου.

Σχετικά με την σύμβαση «717» που αφορά την τηλεδιοίκηση και τη σηματοδότηση, ο Χρήστος Σπίτρζης, είπε ότι αν προχωρούσε το έργο θα παρενέβαινε στη λειτουργία της ΕΡΓΟΣΕ και θα είχε διαπράξει το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος.
Σημειώνεται πως την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να καταθέσει στην Εξεταστική Επιτροπή ο Κώστας Αχ. Καραμανλής και στην συνέχεια θα ακολουθήσει ο πρώην περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Βασιλιάς Κάρολος: Ο λόγος που η ανακοίνωση για τον καρκίνο έγινε λίγο πριν τις 6
Παναθηναϊκός: Πρόστιμο 5.000 ευρώ από την Euroleague για την ανακοίνωσή του
Chevron Right