Πολιτική

«Ράλλυ Ακρόπολις» από το Υπουργείο Αθλητισμού: Όλες οι… ειδικές διαδρομές των αναθέσεων

Αν και οι ανάγκες για τη διενέργεια του Ράλλυ Ακρόπολις είναι πάγιες, στο Υπουργείο Αθλητισμού πάντα σπεύδουν με… καθυστέρηση.
rally acropolis 2025, βρουτσης
ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ / EUROKINISS

Το ετήσιο ραντεβού με το Ράλλυ Ακρόπολις συμπίπτει με την ενιαύσια κατάτμηση των έργων υποστήριξης και προβολής του αγώνα. Σε τέτοιο σημείο που οι αναθέσεις του Υπουργείου Αθλητισμού να είναι περισσότερες από τις ειδικές διαδρομές του ίδιου του αγώνα.

Έτσι, το Υπουργείο Αθλητισμού τηρεί την παράδοση τόσο του ιδίου, καθώς πέρυσι προχώρησε σε 86 κατατμήσεις με ειδικές διαδρομές προμηθειών και αναθέσεων, όσο και της ίδιας της κυβέρνησης η οποία έχει επιτύχει ρεκόρ αναθέσεων στην 6ετή θητεία της.

Αν και οι ανάγκες για τη διενέργεια του Ράλλυ Ακρόπολις είναι πάγιες και επαναλαμβανόμενες κάθε χρόνο, παρά το γεγονός ότι οι ημερομηνίες διεξαγωγής  των αγώνων είναι προσδιορισμένες μήνες πριν (φέτος στις 26-29 Ιουνίου), στο Υπουργείο Αθλητισμού πάντα σπεύδουν με… καθυστέρηση. Ίσως, φέτος τους πήραν χρόνο οι παράλληλες και μηδέποτε συμπίπτουσες συναντήσεις του κ. Βρούτση με τους μεγαλομετόχους του Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού για την ασφαλή ολοκλήρωση του πρωταθλήματος μπάσκετ.

Οι αναθέσεις για το Ράλλυ Ακρόπολις

Ράλλυ Ακρόπολις Γιάννης Βρούτσης
Eurokinissi | Αργυρώ Αναστασίου

Έτσι, οι «αναθέσεις της τελευταίας στιγμής» οδηγούν σε κατατμήσεις των έργων στο ύψος των 30.000 ευρώ. Ποσό (ανώτατο όριο) που επιτρέπεται να ανατεθεί χωρίς διαγωνισμό. Το ίδιο ποσό για τα «μεταλλικά κιγκλιδώματα», όσο και για τις «τσιμεντομπαριέρες ασφαλείας για την υπερειδική Καλλιμάρμαρο – Ζάππειο».

Το ίδιο ποσό για την «ενοικίαση χημικών τουαλετών» όσο και για την «παροχή υπηρεσιών Γραφείου Τύπου». Αν και για την τελευταία ανάθεση ίσως υπάρχει δικαιολογία καθώς συγκεκριμένη υπάλληλος θα πρέπει να ταξιδέψει από τη γραφική Πάρο, όπου εδρεύει, την εκλογική περιφέρεια του υπουργού (Νομός Κυκλάδων) δηλαδή, και από εκεί να ταξιδέψει προς τον Πειραιά και την Αθήνα.

Σε άλλο σημείο από τη λίστα των… κατατμήσεων βλέπουμε ότι η ιδία εταιρεία θα λάβει 26.370,97 ευρώ για την «ανάπτυξη πλάνου ολοκληρωμένου χορηγικού προγράμματος με διαβαθμίσεις χορηγικών κατηγοριών» και άλλα 20.000 ευρώ για την «ανάπτυξη πλάνου branding για την υπερειδική διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις».

Το ίδιο συμβαίνει και με άλλη εταιρεία, η οποία αναλαμβάνει το έργο «προμήθεια διαφημιστικών υλικών» ύψους 28.225, 80 ευρώ, αλλά και την «προμήθεια διαφόρων υλικών» ύψους 16.000 ευρώ. Γιατί αν αθροιστούν τα δύο ποσά (46.370,97 ευρώ), τα όποια κατευθύνονται στην ίδια εταιρεία, τότε ξεπερνιέται το όριο των 30.000 ευρώ.

Στο όριο, δηλαδή λίγο κάτω των 30.000 ευρώ, επίσης η ενοικίαση δύο ελικοπτέρων, η «προμήθεια ενδυμάτων», η «κατασκευή εξεδρών», αλλά και η «κατασκευή τεντών και μεταφορά καθισμάτων».

Το… μετάλλιο των αναθέσεων, πάντως, πηγαίνει σε μια εταιρεία η οποία θα λάβει το ποσό των 21.774,19 ευρώ για την «φιλοτέχνηση και προμήθεια 38 τροπαίων νικητών», συν 17.000 ευρώ για την «παροχή υπηρεσιών διοργάνωσης εκδήλωσης για την παρουσίαση του αγώνα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Τζάνειο Νοσοκομείο Chevron Left
Βγήκε το πόρισμα για τη λάθος μετάγγιση αίματος στην 62χρονη στο Τζάνειο