Η Ναταλία Γερμανού συνάντησε την Γωγώ Μπρέμπου που πρωταγωνιστεί στη σειρά «Ο Παράδεισος των Κυριών» και μίλησαν για τον ρόλο της και την πορεία της καριέρας της.
Βέβαια, υπήρξε και μια αμήχανη στιγμή όταν η παρουσιάστρια ρώτησε την καλεσμένη της σχετικά με την προσωπική της ζωή, λέγοντας: «πριν περάσουμε στον Παράδεισο των Κυριών, γιατί εκεί θα πάμε τώρα, έχω το ελεύθερο από σένα, έχω την άδεια σου να κάνω ερώτηση που αφορά την προσωπική σου ζωή ή όχι;».
«Δεν απαντάω σε προσωπικές ερωτήσεις» απάντησε η καλεσμένη της, Γωγώ Μπρέμπου για να συμπληρώσει με χαμόγελο πως «αλλά ευχαριστώ πολύ που με ρώτησες».
«Δεν απαντάς… Εντάξει, δεν θα έκανα ποτέ ερώτηση αν δεν σε ρωτούσα γιατί σέβομαι πολύ τους καλεσμένους μου και πάντα ρωτάω. Και σέβομαι πολύ και την προσωπική σου ζωή». Είπε η Ναταλία Γερμανού αφήνοντας στην άκρη αυτό το κομμάτι των ερωτήσεων.
Η Γωγώ Μπρέμπου για τα πρώτα της χρόνια σε θέατρο και τηλεόραση
«Έχω υπάρξει για μια δεκαετία εργασιομανής, είναι από αυτές τις παιδικές ασθένειες που καλό είναι να περνάνε οι καλλιτέχνες, εγώ κάνω από τη δουλειά από 17-18 χρονών».
Και συνέχισε λέγοντας: «Άρα έπρεπε εκείνη την δεκαετία να ανεβάσω πάρα πολύ τις ταχύτητές μου, έκανα γυρίσματα παράλληλα με θέατρο, δεν μπορούσα να οργανώσω τον χρόνο μου, με αποτέλεσμα να μην έχω χρόνο για κάτι άλλο (πιο προσωπικό) μέχρι τα 32 μου δεν είχα χρόνο να κάνω κάτι άλλο. Δεν είχα βάλει την προσωπική ζωή στην άκρη, απλά δεν μπορούσα να τη συναντήσω. Δεν κλείνεις ραντεβού με την προσωπική ζωή», δήλωσε η Γωγώ Μπρέμπου στο Καλύτερα δε Γίνεται.
Η Γωγώ Μπρέμπου για αμοιβές και συμβάσεις των ηθοποιών
«Μέχρι το 2012 υπήρχαν συλλογικές συμβάσεις που είχαν υπογραφεί για τους ηθοποιούς με παραγωγούς και θέατρα που εξασφάλιζαν μία μίνιμουμ αμοιβή και από εκεί και πέρα συζητούσε κάποιος πιο γνωστός».
«Από εκεί και πέρα για κάποια χρόνια οι οικονομικές συνεννοήσεις με τους παραγωγούς ήταν αδιανόητες. Δεν είναι, όμως, αυτό που σε εμποδίζει από το να κάνεις μία δουλειά. Γιατί ο ηθοποιός πρέπει να είναι πάνω στη σκηνή. Αυτό που θες το βράδυ είναι να συναντήσεις το κοινό στο θέατρο να τους πεις μια ιστορία. Αυτό δυσκόλεψε πάρα πολύ και ακόμα δεν έχει μπει στον δρόμο που θα έπρεπε να μπει για τη δική μας χώρα που γέννησε το θέατρο».