Στο Στούντιο 4 ήταν καλεσμένος ο Σταμάτης Φασουλής, όπου μίλησε για την εφαρμογή της πολιτικής ορθότητας στα σατιρικά κείμενα των παραστάσεων.
Με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Η δεξιά, η αριστερή κι ο κυρ Παντελής», που κάνει πρεμιέρα στις 23 Οκτωβρίου στο Μικρό Παλλάς, ο Σταμάτης Φασουλής αναφέρεται στον τρόπο που χειρίστηκε τη διασκευή του σεναρίου και τους περιορισμούς της πολιτικής ορθότητας: «Δεν έχει όρια η σάτιρα, μην λέμε βλακείες. Τα όρια τα βάζεις εσύ, τα βάζει και το κοινό εκείνη την ώρα. Ύστερα πολλές φορές μπορεί να τα βάλει και λάθος.
Δεν λέω ότι είμαστε απόγονοι εξ αίματος με τον Αριστοφάνη, αλλά έχουμε την ίδια γλώσσα. Μπορεί να μην έχουμε γραμμή αίματος αλλά βλέπουμε το ίδιο φως και το ίδιο τοπίο, έχουμε το ίδιο περιβάλλον ηχητικό, μεγάλη υπόθεση. Αυτό είναι μεγάλη σύνδεση.
Όταν ο Αριστοφάνης μίλαγε για τον Αλκιβιάδη και τον έλεγε «ευρύπρωκτο» και στην πρώτη σειρά καθόταν ο Αλκιβιάδης δεν γινόταν κανένα θέμα για αυτό. Το politically correct έχει γίνει πια dettol, έχει γίνει αντισηψία, είναι σαν να μπαίνεις εντατική.
Μην πεις τούτο, μην πεις κείνο, άσε μας αγάπη μου! Όταν μπαίνουν στην τέχνη κι αρχίζουν και σβήνουν συγγραφείς, ακόμη και τα αγάλματτα... άσε με τώρα. Από την άλλη μεριά το ΕΑΤ ΕΣΑ το θέλουμε σαν μουσείο, πρέπει να υπάρχει η ιστορία», είπε.
Ενώ πρόσθεσε πως στην νέα του θεατρική παράσταση «Η δεξιά, η αριστερή κι ο κυρ Παντελής», έχει χρησιμοποιήσει με ιδιαίτερο τρόπο τα γεγονότα στην εποχή τους για να μιλούν στον σημερινό άνθρωπο: «Άλλο να λειαίνεις τα γεγονότα κι άλλο να τα ευνουχίζεις. Στο έργο υπάρχει μια συμπεριφορά προς την υπηρέτρια. Χωρίς να αφαιρέσω τον τρόπο που της συμπεριφέρονται, αλλά έχω βάλει μια σκηνή που αυτή λέει ένα τραγούδι και συγκινούνται πάρα πολύ. Έχω βάλει τρεις λέξεις που την κάνουν να είναι ένα ποιητικό πρόσωπο», συμπλήρωσε ο Σταμάτης Φασουλής.