Κατσανιώτης για επιστολή των «5»: Δεν είμαστε αντάρτες, θέλουμε να γίνει καλύτερη η κυβέρνηση
«Το επιτελικό κράτος είναι και λίγο αθηνοκεντρικό». Όλα όσα είπε ο Ανδρέας Κατσανιώτης για την επιστολή των «5».
«Το επιτελικό κράτος είναι και λίγο αθηνοκεντρικό». Όλα όσα είπε ο Ανδρέας Κατσανιώτης για την επιστολή των «5».