Θέατρο Λυκαβηττού: Μετά από 15 χρόνια ανοίγει ξανά τις πύλες του τον Σεπτέμβριο
Το 2008 έκλεισε, για λόγους ασφαλείας, το θέατρο Λυκαβηττού. Τον Σεπτέμβριο, 15 χρόνια μετά, θα φιλοξενήσει ξανά συναυλίες.
Το 2008 έκλεισε, για λόγους ασφαλείας, το θέατρο Λυκαβηττού. Τον Σεπτέμβριο, 15 χρόνια μετά, θα φιλοξενήσει ξανά συναυλίες.