Τεχνολογία

Το Viber αλλάζει πρόσωπο – Οι 2 νέες λειτουργίες για dating και διαφημίσεις

Δύο νέες υπηρεσίες παρουσίασε σήμερα η Rakuten Viber. Οι επίσημες ανακοινώσεις από υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.
Το Viber αλλάζει πρόσωπο - Οι 2 νέες λειτουργίες για dating και διαφημίσεις
Shutterstock

Δύο ολοκαίνουριες υπηρεσίες παρουσίασε σήμερα Τρίτη (20/5) η Rakuten Viber, ξεδιπλώνοντας τη στρατηγική της ως super app.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία λάνσαρε επίσημα το Viber Dating στην Ελλάδα, που, όπως αναφέρει, είναι «μία ασφαλής και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής», και το Viber Ads Manager, «μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις».

«Οι χρήστες μάς είπαν ότι θέλουν πραγματικές συνδέσεις με αληθινούς ανθρώπους, αλλά και έλεγχο της ιδιωτικότητάς τους», δήλωσε ο Atanas Raykov, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Rakuten Viber. «Το Viber Dating σχεδιάστηκε με αυτό κατά νου. Είναι μία φυσική επέκταση της αποστολής μας να δημιουργούμε έμπιστες, ουσιαστικές συνδέσεις και τώρα αυτό περιλαμβάνει και τις γνωριμίες», πρόσθεσε.

Viber

Η υπηρεσία Viber Ads Manager

Η εισαγωγή του Viber Ads Manager, όπως ανακοινώθηκε, αποτελεί καθοριστικό βήμα στην εξέλιξη του Viber ως super app για επιχειρήσεις. Αυτή η αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική λύση δίνει τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν καμπάνιες με ευέλικτους προϋπολογισμούς, εύκολη στόχευση και μοντέλο πληρωμής βάσει χρήσης. Η πλατφόρμα άνοιξε πρόσφατα τη λίστα αναμονής της στην Ελλάδα, όπου η πλειονότητα των επιχειρήσεων είναι μικρομεσαίες, και ενισχύει τους αυτοδιαχειριζόμενους επαγγελματικούς λογαριασμούς για τις μικρότερες επιχειρήσεις. Αυτές οι λύσεις επεκτείνουν την υπάρχουσα υπηρεσία Viber for Business για μεγάλες επιχειρήσεις, επιτρέποντας σε ελληνικές επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να καλύπτουν τις ανάγκες τους.

«Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί βασικό κέντρο καινοτομίας για εμάς», ανέφερε η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber. «Αυτά τα λανσαρίσματα αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική μας να γίνουμε μία super app που προσφέρει αξία τόσο στους χρήστες όσο και στις επιχειρήσεις και η Ελλάδα διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος», συμπλήρωσε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Κικίλιας: Δεν θα αυξηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά για όλο τον χρόνο Chevron Left
Κικίλιας: Δεν θα αυξηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά για όλο τον χρόνο
Αλλάζει η προπληρωμένη κάρτα επιδομάτων - Αύξηση του ορίου ανάληψης
Προπληρωμένη κάρτα ΟΠΕΚΑ: Τι αλλάζει σε επιδόματα Chevron Right