Η Google ζήτησε συγγνώμη για ένα πρόβλημα ενημέρωσης λογισμικού που προκάλεσε, την Τρίτη (09/08), μεγάλη διακοπή στη λειτουργία των υπηρεσιών της σε διεθνές επίπεδο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του «Guardian», εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η ομάδα «εργάστηκε γρήγορα» για την αντιμετώπιση της βλάβης και οι υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά.
Χαρακτηριστικά, ο εν λόγω εκπρόσωπος της Google είπε: «Είμαστε ενήμεροι για ένα πρόβλημα ενημέρωσης λογισμικού που συνέβη αργά, σήμερα το απόγευμα (ώρα Ειρηνικού), και επηρέασε για λίγο τη διαθεσιμότητα της αναζήτησης και των Χαρτών της Google. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση. Εργαστήκαμε για να αντιμετωπίσουμε γρήγορα το πρόβλημα και οι υπηρεσίες μας είναι τώρα ξανά σε λειτουργία».
Οι χρήστες δήλωσαν ότι οι πλατφόρμες του Gmail, των Χαρτών και των Εικόνων αντιμετώπιζαν, επίσης. προβλήματα εφόσον βασίζονται στη μηχανή αναζήτησης της Google για να λειτουργήσουν.
Πάντως, η πρώτη διακοπή στις υπηρεσίες της Google που αναφέρθηκε στο ThousandEyes, διήρκεσε περίπου 34 λεπτά πριν από μια δεύτερη, η οποία επηρέασε μικρότερο αριθμό διακομιστών και χρειάστηκαν περίπου επτά λεπτά για να επιλυθεί.
Βέβαια, όσοι χρήστες επιχείρησαν να χρησιμοποιήσουν τη μηχανή αναζήτησης της Google, αντιμετώπισαν σφάλμα 502 ή 500.
{https://twitter.com/downdetector/status/1556810655344238598}