Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά πάνω από τέσσερα εκατομμύρια Swarovski χρησιμοποιήθηκαν για να φτιαχτεί το εσωτερικό του Jiwan, εστιατορίου στην πρωτεύουσα του Κατάρ.
Ειδικότερα, το αυστραλιανό γραφείο Koichi Takada Architects εμπνεύστηκε από την ιστορία αλιείας μαργαριταριών του Κατάρ για να δημιουργήσει το εσωτερικό του εστιατορίου μέσα στο Εθνικό Μουσείο του Κατάρ που σχεδίασε ο Jean Nouvel.
{https://www.instagram.com/p/CmCXRqDvbLw/}
Τα εκατομμύρια Swarovski σχηματίζουν μια εγκατάσταση οροφής στο εστιατόριο της Ντόχα που σερβίρει επινοήσεις του φημισμένου Γάλλου σεφ Alain Ducasse.
{https://www.instagram.com/p/CZcDP-YhyR-/?hl=el}
«Η παλέτα των υλικών που χρησιμοποιήσαμε σε μεγάλο βαθμό είχε να κάνει με απότιση φόρου τιμής στο μοναδικό τοπίο του Κατάρ - όπου η έρημος συναντά τη θάλασσα - καθώς και στην εμβληματική αρχιτεκτονική» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Koichi Takada, ιδρυτής του γραφείου. «Επιλέξαμε αντανακλαστικό φινίρισμα για το ταβάνι για να τραβήξουμε βαθιά μέσα στον χώρο την αντανάκλαση του Περσικού, αλλά και για να αντικατοπτρίσουμε την απαλή κίνηση των τεσσάρων εκατομμυρίων κρυστάλλων Swarovski που χορεύουν κρεμασμένα από το ταβάνι», πρόσθεσε.
{https://www.instagram.com/p/ClizAs2LTLL/?hl=el}
Το Jiwan, που μπορεί να υποδεχθεί 130 πελάτες στο εσωτερικό και άλλους 130 στη βεράντα του, έχει τοίχους, σε απαλό ροζ, που καμπυλώνουν σαν όστρακο στρειδιού· ένα ακόμη κλείσιμο ματιού στο θέμα της αλιείας μαργαριταριών.
{https://www.instagram.com/p/CkbAE0wKmXj/?hl=el}
Συνολικά, το γραφείο έχει σχεδιάσει έξι εσωτερικούς χώρους για το Εθνικό Μουσείο του Κατάρ, ένα από τα αρχιτεκτονικά τοπόσημα που ολοκληρώθηκαν εγκαίρως για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2022, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
{https://www.instagram.com/p/CZKBkz6B8XX/?hl=el}
{https://www.instagram.com/p/ClBtPZzhxX9/?hl=el}
{https://www.instagram.com/p/Ckfb55YrV6R/?hl=el}
{https://www.instagram.com/p/Cl3kgzCPjjl/?hl=el}