Υγεία

Σε λειτουργία το σύστημα για ηλεκτρονικά ιατρικά ραντεβού – Ποιοι είναι οι 3 τρόποι

Στόχος, με το νέο σύστημα ηλεκτρονικών ραντεβού, η Ελλάδα να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό ψηφιακό οικοσύστημα Υγείας.
Γιατροί Νοσοκομείο Ασθενείς
Φωτογραφία αρχείου

Μόνο χθες (1/10), πρώτη ημέρα λειτουργίας για ραντεβού στα νοσοκομεία, έγιναν 162.420 κλήσεις, από τις όποιες, τα τηλεφωνικά κέντρα διαχειρίστηκαν 35.500 κλήσεις.

Στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη και Λειτουργία Μηχανισμού Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας», δημιουργήθηκε η νέα ενιαία γραμμή γραμμή εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας «1566» με σκοπό την κάλυψη του συνόλου των λειτουργιών του ΕΣΥ, δωρεάν για τους πολίτες.

Γεωργιάδης: «Είχαμε 162.420 κλήσεις σε μία ημέρα»

Όπως ενημέρωσε, την Τετάρτη (1/10), μέσω ανάρτησής του στο X ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, «η γραμμή λειτουργεί από τις 15 Ιουλίου 2025 και έχει διαχειριστεί συνολικά περισσότερες από 164.000 κλήσεις μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου». Μάλιστα, περισσότερες από 135.000 κλήσεις (82%) κλήσεις αφορούν σε ραντεβού με ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, ιατρούς και διαγνωστικές εξετάσεις σε δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Ακόμα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Από 1η Οκτωβρίου ξεκίνησε η δυνατότητα ραντεβού με ιατρούς σε νοσοκομεία μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1566, της εφαρμογής My Health App και της ιστοσελίδας finddoctors.gov.gr αυξάνοντας σημαντικά τον όγκο κλήσεων στα τηλεφωνικά κέντρα. Συγκεκριμένα, σήμερα καταγράφηκαν 162.420 κλήσεις, από τις όποιες, τα τηλεφωνικά κέντρα διαχειρίστηκαν 35.500 κλήσεις. Δηλαδή μόνον σε μία ημέρα τηλεφώνησαν όσοι είχαν τηλεφωνήσει από την 15 Ιουλίου έως σήμερα».

Επίσης, ο Άδωνις Γεωργιάδης πρόσθεσε: «Συνολικά μόνον, σήμερα [σ.σ. χθες], κλείστηκαν και από τις 3 δυνατότητες (1566, My Health App και finddoctors.gov.gr) περισσότερα από 50.000 ραντεβού με ιατρό στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Σημειώνεται ότι ο σημερινός [σ.σ. χθεσινός] όγκος κλήσεων ξεπερνά κατά +7.609% το μέσο ημερήσιο όγκο κλήσεων που έχει καταγραφεί από την έναρξη της γραμμής, καθώς και κατά +1.524% τον προγραμματισμό του Έργου που βασίζεται στις 10.000 ημερήσιες κλήσεις».

Ήδη από σήμερα, πρόκειται να λειτουργήσει μηχανισμός callback «δηλαδή εμείς θα τηλεφωνούμε πίσω στον καλούντα ώστε να μην περιμένει στην αναμονή για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών», πρόσθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Θεμιστοκλέους: «Θα φτάσουμε τα 830.000 ραντεβού»

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους δήλωσε ότι στο εξής «οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού στα νοσοκομεία και ψηφιακά».

Παράλληλα, αυξάνεται ο αριθμός των ραντεβού και από 500.000 τον μήνα, θα φτάσουμε σταδιακά στα 830.000. «Η αύξηση του αριθμού των ραντεβού σημαίνει ότι μειώνουμε τις αναμονές», ανέφερε ο Μάριος Θεμιστοκλέους.

Πώς κλείνουμε ραντεβού στα νοσοκομεία

Υπάρχουν τρεις εύκολοι τρόποι για ορισμό ραντεβού. Ο πρώτος τρόπος είναι να καλέσει ο πολίτης στο 1566, ο δεύτερος τρόπος είναι στην εφαρμογή myHealth app και ο τρίτος τρόπος είναι μέσω της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr.

Στο ψηφιακό σύστημα είναι ήδη τα Κέντρα Υγείας και οι συμβεβλημένοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ. «Από σήμερα [σ.σ. χθες] μπαίνουν και τα νοσοκομεία», ανέφερε ο Μάριος Θεμιστοκλέους.

Παπαστεργίου: «Ολοκληρωμένο οικοσύστημα Υγείας»

Τέλος, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σημείωσε: «Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και μέσω της ΗΔΙΚΑ, ενσωματώνουμε σύγχρονες ψηφιακές λύσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών ενώ, ταυτόχρονα, στηρίζουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό. Στόχος μας η Ελλάδα να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό ψηφιακό οικοσύστημα Υγείας, με τον πολίτη στο επίκεντρο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Chevron Left
Πώς ο «κοριός» της ΕΛ.ΑΣ. «έκαψε» γνωστή ψαροταβέρνα στην Αντίπαρο για τιμολόγια 130.000 ευρώ