Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την διεξαγωγή του πρώτου «El Classico» της σεζόν, με την Ρεάλ Μαδρίτης να φιλοξενεί την Μπαρτσελόνα στο «Santiago Bernabeu» την Κυριακή 16/10 στις 17:15, με τις δύο ομάδες να ισοβαθμούν (με 22 βαθμούς η κάθε μία) στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Η Μπαρτσελόνα πηγαίνει στο ντέρμπι έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ στο φετινό πρωτάθλημα, ενώ διατηρεί την καλύτερη και πιο αποδοτική επίθεση με 20 γκολ, ένα περισσότερο από την Ρεάλ Μαδρίτης.
Βέβαια τα τελευταία έξι παιχνίδια τους στη La Liga, στα οποία δεν δέχθηκαν γκολ, ήταν κόντρα σε Ρεάλ Βαγιαδολίδ, Κάντιθ, Έλτσε και Ρεάλ Μαγιόρκα, δηλαδή ομάδες που δεν… φημίζονται για την ικανότητά τους στο σκοράρισμα. Όμως αυτή τη σεζόν, η Μπαρτσελόνα έχει ήδη δεχτεί επτά γκολ σε τέσσερις αγώνες του Champions League, με την παρουσία της στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου να είναι αμφίβολη…
Βέβαια αυτός το «Classico» θα είναι πολύ πιο… ιδιαίτερο για την Μπαρτσελόνα, καθώς θα τιμήσει τον Ντρέικ που έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης που ξεπέρασε τα 50 δισεκατομμύρια ροές στο Spotify, τοποθετώντας το λογότυπό του στην φανέλα της.
Αυτό σημαίνει ότι για το ντέρμπι της Κυριακής θα αντικαταστήσουν το λογότυπο της Spotify με αυτό του του Καναδού, αποστέλλοντας μέρος του στρατηγικού στόχου της ομάδας και του Spotify για να «ενώσουν το ποδόσφαιρο και τη μουσική».
«Αυτό δεν φαίνεται αληθινό, αλλά είναι», έγραψε ο 35χρονος Drake στο Instagram.
{https://twitter.com/FCBarcelona/status/1580794567963512832}
Η ομάδα του Τσάβι θα φοράει τις ειδικές φανέλες με το λογότυπο του νικητή των τεσσάρων βραβείων Grammy κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά για το ζέσταμα θα φοράει φανέλες που θα απεικονίζουν το λογότυπο Spotify στο μπροστινό μέρος και το «Drake 50» στο πίσω μέρος.
«Η συμμαχία μας με το Spotify είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή εμπορική σχέση. Είναι μια στρατηγική σχέση μέσω της οποίας επιδιώκουμε να φέρουμε κοντά δύο κόσμους που μπορούν να προκαλέσουν συναισθήματα στον κόσμο - δηλαδή τη μουσική και το ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Juli Guiu, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ των Καταλανών.
«Για πρώτη φορά στην ιστορία μας, αντικαθιστούμε το όνομα του κύριου χορηγού μας στο μπροστινό μέρος της φανέλας με έναν διεθνώς αναγνωρισμένο καλλιτέχνη, τον Drake. Αυτή η πρωτοβουλία δείχνει τις δυνατότητές μας να γίνουμε μια μοναδική πλατφόρμα για να προσφέρουμε εμπειρίες που θα μας βοηθήσουν να έρθουμε πιο κοντά στους θαυμαστές μας, ενώ προσεγγίζουμε νέο κοινό σε όλο τον κόσμο», είπε ο αντιπρόεδρος του Spotify, Marc Hazan.
{https://twitter.com/SpotifyNews/status/1580793297781641216}