Η διοίκηση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός την Τρίτη (23/6) ανακοίνωσε επίσημα την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Κένεθ Φαρίντ. Οι δύο πλευρές αποφάσισαν να τερματίσουν την κοινή τους πορεία, με το «τριφύλλι» να εκφράζει την ευγνωμοσύνη του προς τον αθλητή για όλα όσα προσέφερε κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην ομάδα.
.@KennethFaried35, thank you for sharing your passion and dedication with us!
Wishing you all the best in your future, both personally and professionally, MANIMAL! 🙌💚#paobcaktor pic.twitter.com/aU5OJdOuAq
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) 23 Ιουνίου 2026
Το μήνυμα του Παναθηναϊκού στον Κένεθ Φαρίντ
Η αποδέσμευση του Κένεθ Φαρίντ συνοδεύτηκε από ένα ένθερμο μήνυμα της ομάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς ο Παναθηναϊκός αναγνώρισε την προσπάθεια που κατέβαλε στις εγχώριες και ευρωπαϊκές υποχρεώσεις του τριφυλλιού.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κένεθ Φαρίντ, ευχαριστούμε που μοιράστηκες το πάθος και την αφοσίωσή σου μαζί μας. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον σου, τόσο προσωπικά, όσο και επαγγελματικά Manimal».
Οι φετινές επιδόσεις του παίκτη
Κατά τη διάρκεια της φετινής αγωνιστικής περιόδου, ο παίκτης είχε ενεργό ρόλο στο ροτέισον της ομάδας στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση, αφού κατέγραψε συνολικά 35 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα, προσφέροντας λύσεις μέσα στη ρακέτα για τον Παναθηναϊκό.
Στον στατιστικό απολογισμό του, ο έμπειρος ψηλός σημείωσε κατά μέσο όρο 5.8 πόντους ανά παιχνίδι ενώ, παράλληλα, βοήθησε και στον τομέα των ριμπάουντ, μαζεύοντας 3,9 ανά αναμέτρηση στα λεπτά που βρέθηκε στο παρκέ με την πράσινη φανέλα.


