Η MustangMach-E της Ford, είναι το… τολμηρό στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας για να φτάσει στην κορυφή της λίστας των πωλήσεων των περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων, αφού έχει ήδη καλύτερες κριτικές απο το TeslaModel 3, ως «Κορυφαία επιλογή» στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι στιγμής.
Ο χαρακτηρισμός («Κορυφαία επιλογή») αποτελεί την… επιβεβαίωση της πεποίθησης του CEO JimFarley, καθώς η Ford όχι μόνο μπορεί να ανταγωνιστεί την Tesla αλλά και να κερδίσει τον Ελον Μασκ στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ο Jake Fisher, διευθυντής δοκιμών αυτοκινήτων στην Consumer Reports, λέει ότι εντυπωσιάστηκε με το Mach-E μόλις το αγόρασε ο μη κερδοσκοπικός όμιλος. «Δεν είναι μόνο ένα πραγματικά ωραίο και άνετο όχημα στην οδήγηση, είναι σπορ, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά σταθερό», είπε ο Fisher στο CNBC.
Η Consumer Reports (αμερικανική μη κερδοσκοπική οργάνωση καταναλωτών αφιερωμένη σε ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων) λέει ότι τα δεδομένα αξιοπιστίας που έχει συλλέξει δείχνουν ότι το Mach-E έχει ελάχιστα προβλήματα μέχρι στιγμής.
Αυτά τα δεδομένα, μαζί με τις κριτικές των ιδιοκτητών και τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από την Consumer Reports, την ώθησαν να κάνει το Mach-E την «Κορυφαία επιλογή» του 2022 για ένα ηλεκτρικό όχημα, αντικαθιστώντας το TeslaModel 3.
Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά
Σημειώνεται ο Fisher λέει ότι το Model 3 δεν μπορεί να συγκριθεί με το Mach-E σε ορισμένες λειτουργίες, κυρίως όταν πρόκειται για οδήγηση hands-free και την ειδοποίηση των οδηγών που δεν δίνουν προσοχή.
Αναλυτικότερα, το σύστημα BlueCruise της Ford χρησιμοποιεί μια κάμερα για να παρακολουθεί και να ειδοποιεί τους οδηγούς όταν δεν έχουν την συγκέντρωσή τους στον δρόμο. Το Model 3 έχει επίσης μια κάμερα που παρακολουθεί τον οδηγό, αλλά το Consumer Reports λέει ότι η κάμερα θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματική.
«Στις δοκιμές μας μπορούμε να καλύψουμε την κάμερα, δεν μπορούσαμε να κοιτάξουμε το δρόμο και πραγματικά δεν δίνει καμία ειδοποίηση στον οδηγό για να βεβαιωθεί ότι κοιτάζει πού πηγαίνει», λέει ο Fisher.
Η… πτώση της Tesla και η άνοδος των Ιαπώνων
Συνολικά, η Tesla έπεσε επτά θέσεις, στην 23η θέση, στην κατάταξη των Consumer Reports με 32 μεγάλες μάρκες αυτοκινήτων. Είναι η πιο… φτωχή επίδειξη τα επτά χρόνια που η Tesla συμπεριλήφθηκε στο τεύχος «Top Picks».
Εκτός από τις ανησυχίες για το σύστημα «αυτόματου πιλότου» της Tesla, το Consumer Reports είναι «επικριτικό» αναφορικά με το τιμόνι της αυτοκινητοβιομηχανίας, μια αλλαγή από το τιμόνι στα Model S και Model X.
Ο Fisher πρόσθεσε ότι η ποιότητα των «Κορυφαίων Επιλογών» για το 2022 είναι καλύτερη από ποτέ, με τις Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ανεβαίνουν ξανά στην κορυφή.
Η Subaru βαθμολογήθηκε στο Νο. 1 και ακολούθησαν οι Mazda, BMW, Honda και Lexus. Στο κάτω μέρος της λίστας φέτος βρίσκονται η Mitsubishi και η GMC, ακριβώς πάνω από την Jeep που ήταν η μάρκα με τη χαμηλότερη βαθμολογία.