Η Formula 1 κατευθύνεται στο Μεξικό αυτό το Σαββατοκύριακο για τον δεύτερο από τους δύο αγώνες back-to-back, με τη Red Bull να στοχεύει στην συνέχιση του σερί νικών που διατηρεί από το Γκραν Πρι της Γαλλίας, δηλαδή τους τελευταίους οκτώ αγώνες. Οι οδηγοί είναι έτοιμοι να αγωνιστούν αυτό το Σαββατοκύριακο στο Γκραν Πρι της Πόλης του Μεξικού και την πίστα «Autodromo Hermanos Rodriguez».
Η Red Bull κατέκτησε και μαθηματικά τον τίτλο κατασκευαστών στο Ώστιν, οπότε με ανεβασμένη ψυχολογία και καλό… παρελθόν, είναι έτοιμη να διευρύνει ακόμα περισσότερο την διαφορά της από τους υπόλοιπους. Σημειώνεται ότι ο Μαξ Φερστάπεν έχει κερδίσει τους τρεις από τους τέσσερεις τελευταίους αγώνες που έχουν διεξαχθεί στην συγκεκριμένη πίστα (2017, 2018, 2021).
Η δράση θα ξεκινήσει την Παρασκευή, με την πρώτη και δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το FP2 θα διαρκέσει 90 λεπτά (αντί για 60) προκειμένου να γίνουν δοκιμές των ελαστικών Pirelli 2023 που θα χρησιμοποιηθούν την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Το Σάββατο είναι προγραμματισμένη η τρίτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών και οι κατατακτήριες (23:00 ώρα Ελλάδος) ενώ την Κυριακή στις 21:00 θα διεξαχθεί ο αγώνας.
Η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών της Παρασκευής θα επεκταθεί και πάλι από 60 σε 90 λεπτά (σ.σ. όπως και στις ΗΠΑ) για να δοκιμαστούν τα πρωτότυπα slick ελαστικά του 2023, βοηθώντας την Pirelli να τελειοποιήσει το προϊόν πριν οι ομάδες πάρουν στα χέρια τους τις οριστικές εκδόσεις μετά το τέλος της φετινής σεζόν.
Ο Διευθυντής της Pirelli Motorsport, Μάριο Ίσολα, δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια μιας σεζόν, τα ελαστικά μας πρέπει να αντεπεξέλθουν σε μια μεγάλη ποικιλία συνθηκών ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε πίστας. Αν κοιτάξετε τους δύο τελευταίους αγώνες, η Suzuka αφορούσε τις πλευρικές δυνάμεις και το Austin ήταν καλά ισορροπημένο αεροδυναμικά, αλλά το Μεξικό αυτό το Σαββατοκύριακο επικεντρώνεται στην πρόσφυση και το φρενάρισμα.
Η πίστα του Hermanos Rodriguez δεν προσφέρει πολύ καλό κράτημα και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα δεν παράγουν μεγάλη κάθετη δύναμη στον αέρα σε μεγάλο υψόμετρο, ειδικά σε αργές στροφές, μας δίνει την δυνατότητα να συλλέξουμε χρήσιμα στοιχεία και να συνεχίσουμε την δουλειά».