Χάος με το πολυδιαφημισμένο Γκραν Πρι του Λας Βέγκας, καθώς οι οδηγοί της F1 αντιμετώπισαν προβλήματα με την πίστα, σε σημείο που ένα μονθέσιο της Ferrari χτύπησε σε κάλυμμα φρεατίου, προκαλώντας μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητό του.
Η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών διακόπηκε μετά από μόλις εννέα λεπτά, όταν το μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ πέρασε από ένα σημείο όπου το οδόστρωμα δεν ήταν λείο, με αποτέλεσμα το πάτωμα του οχήματος να «σκαλώσει» σε κάλυμμα φρεατίου εκτρέποντάς το από την πορεία του. Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Φρεντερίκ Βασέρ, δήλωσε ότι η κατάσταση της πίστας «απαράδεκτη».
Δείτε το ατύχημα του Σάινθ:
{https://twitter.com/wtf1official/status/1725398689164787958}
{https://twitter.com/ESPNF1/status/1725376848861729219}
Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών ξεκίνησε με δυόμιση ώρες καθυστέρηση μπροστά σε σχεδόν άδειες εξέδρες μετά το κλείσιμο των χώρων στους οποίους βρίσκονταν οι φίλαθλοι. Δεν έγινε καμία αναφορά για το αν οι θαυμαστές θα λάβουν επιστροφές χρημάτων. Μια δυσκολία για την F1 είναι ότι τα περισσότερα εισιτήρια που πωλήθηκαν ήταν πακέτα τριών ημερών, επομένως για τυχόν επιστροφές χρημάτων μίας ημέρας θα απαιτούνταν ένας υπολογισμός ως προς τον τρόπο διαχωρισμού της αξίας κάθε ημέρας.
Η Alpine του Εστεμπάν Οκόν υπέστη επίσης ζημιά αφού χτύπησε στο ίδιο σημείο με τον Σάινθ κατά την επιστροφή του στα pits μετά την κόκκινη σημαία.
Δείτε τα κομμάτια που έσπασαν απο το μονοθέσιο του Σάινθ:
{https://twitter.com/ESPNF1/status/1725393095414419600}
Τα περιστατικά αυτά δεν βοηθούν την επιχειρηματολογία της F1 απέναντι σε μια μεγάλη μερίδα των φιλάθλων που ήταν ενάντια στην διεξαγωγή ενός αγώνα στο Λας Βέγκας, καθώς υποστήριζαν ότι γίνει περισσότερο για την «εικόνα» του πρωταθλήματος και την κερδοφορία των χορηγών. Ενδεικτική ήταν και η δήλωση του παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν ο οποίος δήλωσε ότι το συγκεκριμένο αγωνιστικό τριήμερο είναι «99% σόου και 1% αγώνας», λέγοντας ότι οι οδηγοί μοιάζουν με «κλόουν που περιφέρονται στο Λας Βέγκας για εκδηλώσεις».